Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[04AM1] Angličtina M1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 58
  • Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 58 studentů.
  • Ukončilo předmět: 43 studentů.
  • Průchodnost: 74 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
    • dobrý předmět
      Eva Skočdopolová role předmětu: V
    • Dobré k tomu aby člověk nezapomněl angličtinu úplně.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Uvítala bych více aktivity na hodinách než jen kontrolu domácí přípravy. Některé hodiny jsou skvělé, hlavně ty části, kdy je vysvětlována problematika nějakého jazykového úkazu. Ovšem jako celek si myslím, že má předmět dobré hodnocení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Dá sa toho celkom dosť naučiť. Témy sú však pomerne nezáživné, zamerané na technickú angličtinu. Sem tam dostanete na diskusiu tému, o ktorej sa toho nedá moc povedať ani vo svojom jazyku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Nároky, které se kladou jsou pro lidi s nízkou formou angličtiny, příliš vysoké. Angličtina by měla být už v prvním ročníku, protože rok nemít angličtinu a pak to dohnat všechno za jeden semestr je nesmysl.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Většina probírané látky naprosto neužitečná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Začátek jediného důležitého cizího jazyka. Probírá se převážně technická angličtina, ale za jednu dvouhodinovku týdně se toho moc nestihne.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • nic
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Probírá se gramatika známá se střední školy, články a slovíčka se zaměřují na technickou angličtinu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Prostě angličtina. Naučili jsme se slovní zásobu týkající se školy a vědy, trochu i formální výrazy.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Různý obsah výuky u různých vyučujících, v dalším semestru těžké dohánění.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; role předmětu: V
    • Domáci úkoly zaberou hodne času, ale dají se zvládnout.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; role předmětu: V
    • Jeden kredit za tolik času, který je nad předmětem je strávit, je opravdu směšný.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Kdo vybírá ta úplně zbytečná témata, která na probírají?
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [14]

Průměr odpovědi: 2.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 42 % [6]: 2
  • 3 : 21 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 7 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]

Průměr odpovědi: 1.83

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 14 % [2]: ano
  • 3 : 71 % [10]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká