Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[16SED1] Seminář z dozimetrie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 22
  • Procento hodnotících: 40 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 22 studentů.
  • Ukončilo předmět: 20 studentů.
  • Průchodnost: 90 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
    • Skvělý předmět na sezení a poslouchání a hledání co by mohlo studenta zajímat za zaměření na DAIZ.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Bylo zajímavé, když nám přednášel pokaždé někdo jiný. Člověk, který se ještě nerozhodl kam chce směřovat, měl možnost nahlédnout do jiných zajímavých oborů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Přednášky o možném budoucím uplatnění absoloventů DAIZ.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • série více či méně zajímavých prezentací
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Zajímavá témata, jen škoda, že se téměř v každé přednášce opakoval ten samý teoretický úvod (alespoň co se týče zaměření na radiologickou fyziku) - popáté je to už nuda. Na druhou stranu si dali práci, aby to pochopili všichni.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Prakticky celý semestr byla něco z radiologie...
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Skvele pro ziskani prehledu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Střídaly se zajímavé přednášky s méně zajímavými
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Zajímavé přednášky z praxe, člověk si konečně dokáže představit, co by mohl po studiu dělat.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [9]

Průměr odpovědi: 1.44

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 44 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [9]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká