Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[18OOP] Objektově orientované programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 18
  • Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 18 studentů.
  • Ukončilo předmět: 15 studentů.
  • Průchodnost: 83 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
    • Předmět ne jen o objektově orientovaném programování, ale také o objektově založených technologiích.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Přiznám se, že nejsem s to uchopit smysl předmětu. Objektově orientované programování je stěžějní směr v oblasti programování. Přesto předmět věnovaný právě jemu je do značné míry zaplněn přednáškami o věcech, které se spíš nehodí jinam, ale člověk by o nich měl slyšet. Zároveň volba nechat studenty, aby si témata připravili a odprezentovali, vede ve značné části případů k nižší kvalitě přednášek. Není to míněno jakkoli špatně vůči studentům, spíš si myslím, že povykládat souhrnně o obsáhlém tématu si vyžaduje rozsáhlé znalosti a nadhled. Pokud se člověk v daném tématu už nějakou dobu nepohybuje, tak to prostě nemá šanci narychlo získat.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Referáty studentů.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Studenti prezentují studentům. Kdyby někdo, kdo nikdy nevařil, přednášel o vaření, taky byste z toho moc neměli.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Dobře, že takový předmět existuje ve studijním plánu, nicméně jeho potenciál je dle mého žalostně využit... corba v Javě? Už před 5 lety to byla mrtvá technologie a jde o legacy věc. Navzdory tomu, o REST nepadlo ani slovo! :-D No, bizarní - na mou otázku na tohle nebylo uspokojivě odpovězeno... Podobných věcí je v předmětu plno, nejmodernější věc co jsme slyšeli (studenti si připravují přednášky na nějaká témata) byl asi Python a OpenCL (zvlášť část o Vulkanu). Tato dvě témata zachovat, zbytek vyhodit a nahradit třeba: REST, Docker (resp. containery), NoSQL databáze, AWS/Google Engine, HTTP, Hadoop, Openstack a podobně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [5]

Průměr odpovědi: 2.60

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 40 % [2]: 3
  • 4 : 20 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [3]: ano
  • 3 : 20 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká