Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Zdráhal Martin Mgr. Ph.D. - [02KTP1] Kvantová teorie pole 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 6
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Smysl pro humor, snahu vše vysvětlit. Možnost získat bonusové body k písemce za domácí úkoly.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Snahu vse vysvetlit ponekud prakticteji. Nicmene tato snaha casto nedopadla zcela dobre. Nebo alespon muj nazor je, ze pan doktor Zdrahal nedovedl spravne zvazit, co zname a nezname a casto se nam snazil priblizit problematiku pomoci "neceho jineho dobre znameho", kde ovsem casto extremne prestrelil. Problem tez tvoji nehomogennost posluchacstva - matfyzaci maji za sebou uplne jine veci a tak se casto stane, ze my koukame jak z jara na neco, co jim prijde OK a naopak.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Zábavu.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Ubrat nesmyslna cviceni (kontrakce epsilonu napriklad) a pridat priklady ze srazek castic. Tez mi obcas nevyhovovalo, ze si z lidi u tabule utahoval a na cviceni vznikla atmosfera, kdy kazdy, nez aby rekl, ze nevi, jak neco spocitat, tak to uvadel slovy "pro nas blby" nebo jinak a cele mi to prislo ponekud ponizujici. Na cviceni sem se proto necitil dobre a casto jsem se nechtel ptat, ackoli jsem temer nerozumel tomu, co se deje. A pritom stacilo tak malo (zpetne sem cviceni doma pochopil...)
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Píše opravdu nečitelně.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Pan profesor Novotny si vynucuje delani prikladu z prezentace, ktere jsou bud snadne a daly by se udelat za domaci ukol, nebo jsou nepotrebne. Misto toho bych se zameril na prakticke vypocty, ktere jsou pak potreba u zapoctu/zkouskove pisemky.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Většinu času se připravují věci, aby až je někdy (třeba v druhém semestru) budeme potřebovat, tak aby byly. Pak je ale bohužel méně času na zápočtové resp. zkouškouvé příklady.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Nestíhaly se udělat všechny příklady, co byly v prezentaci, tak jsme jich spoustu přeskočili a pak stejně nestihli spočítat všechno, co se týkalo srážek. V průběhu semestru dostanete zadány příklady za domácí úkol, za které dostáváte body. Ty se vám přičtou k bodům za písemku, takže získání zápočtu nebylo tak těžké, jak jsem původně čekal.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký