Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Veverka Petr Ing. Ph.D. - [01NAH] Teorie náhodných procesů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 7
  • Procento hodnotících: 85 %
Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky občas celkem zábavné. Povinné projekty vás donutí kouknout na probiranou látku driv než ve zkouškovém
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Stojí za to je navštěvovat, protože to určitě pomůže k lepšímu pochopení látky. Rozhodně se na nich člověk dozví víc než z poznámek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastní zápisky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zápisky spolužáka.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška byla v pohodě. Příklady byly zadané sice poměrně těžké (na mém termínu), ale mam dojem ze to nebyl účel a že se pan Veverka snažil pomoci co mohl
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška je v příjemném duchu a přiměřeně náročná.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška se skládala z písemky a ústní části. Zkouška byla přiměřeně náročná. Navíc bylo vyžadováno vypracování dvou domácích úkolů, které vhodně pomohly objasnit látku a naučily studenty používat vhodné statistické programy. Jediná nevýhoda těchto úkolů je ta, že zaberou poměrně dost času a bylo by proto vhodné, aby měl předmět aspoň o kredit víc.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Je opravdu vidět, že látce rozumí a chce ji předat dál. Přednášky jsou propracované a přehledné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pěkný zápis na tabuli, srozumitelné, přehledné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Jediné co by šlo zlepšit jsou chyby ve sbírce příkladů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 16 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5