Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novotný Jiří RNDr. CSc. - [02KTP1] Kvantová teorie pole 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 6
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Čtení z prezentací.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Prednasky nejsou zrovna poutave. Probiha predcitani prezentaci, ktere jsou temer zcela self-contained. Je tedy mozne na prednasky nechodit a snazit se vycist fyzikalni vyznam odvozovaneho materialu sam doma (ackoli to neni vzdy snadne). Pan profesor dodava komentar, ktery samozrejme prezentaci vhodne doplnuje a rekne naprostou vetsinu dulezitych fyzikalnich konsekvenci. Obcas je narocne udrzet pozornost, protoze vyklad je znacne monotonni a i velice potichy. Neprijemne je, ze se casto (temer pokazde) pretahuje.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Promítá si svoji prezentaci, občas něco spočítá na tabuli pak zase prezentace, pak něco spočítá na tabuli et cetera.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Prezentace k předmětu
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Prezentace, kterou pan profesor sepsal byla zcela dostacujici material, ktery zcela pokryva probranou latku. Jako dalsi zdroj jsem pouzival knihu Quantum Theory of Fields of Weinberga, wikipedii a konzultaci s cvicicim
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Z prezentace, bylo tam všechno a pár věcí navíc, no neberte to, když je to zadarmo!
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Písemka a pak ústní, na tu se chodí po jednom. Přednášející je velmi hodný. Možná i proto, že je učiva strašné kvantum, tak se neptá na každé rovnítko ale jen (osobní zkušenost) na důležité věci.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Zkouska ma potencial k tomu byt vrazedna az neudelatelna. Z ohromneho rozsahu latky vam bude neustale viset v hlave idea, ze zkousku nemuzete udelat, protoze se muze zeptat na cokoli a vy toho moc nevite. Nakonec je ovsem zkouska prijemna a relativne snadna. Pisemka narocnosti neprekracuje zapoctovou pisemku a ustni cast je nejvic v pohode. Pan profesor je velice prijemny, navadi a pomaha a nakonec je velice mirny. Vsichni tak nakonec dostali nejhure B (alespon z jadernaku)
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Nejdřív je písemka, na kterou máte tuším dvě a půl až tři hodiny (prostě do dvanácti, podle toho jak pozdě přijdete), která se skládala z jednoho příkladu, který byl lehčí než ty v zápočtové písemce. Ke zkoušce můžete mít jakékoliv materiály i internety, takže nemá smysl vás hlídat jestli neopisujete, tak prostě odejde do své kanceláře, kam mu pak přinesete spočítanou písemku. Po hodině se vrátí s opravenou písemkou a po jednom zkouší tím způsobem, že se podívá, co jste měli za příklad a klade doplňující otázky typu: Co by se muselo změnit, aby tohle byl pseudoskalár? atd. Pak zkouší nějaké další téma, přičemž ho zajímají spíš výsledky a analogie než přesné matematické odvození. Je hodný a když nevíte, tak vás nasměruje ke správné odpovědi. Zkouška byla lehčí než jsem čekal a o HODNĚ lehčí než by mohla být.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Pripravenou prezentaci, ktera obsahuje naproste minimum chyb.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Trpělivý, milý, nevadí mu dotazy. Velmi oceňuji shrnutí předcházející(ch) hodin na začátku hodinu, což dá krásně do kontextu co že se to vlastně snažíme udělat.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Látce očividně rozumí velice dobře. Na začátku přednášky zopakuje, co se dělalo minule, takže si to studenti připomenou a lépe to navazuje.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Nepretahovat pokazde o 5-10 minut.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Osobně mi nevyhovoval způsob přednášek (= prezentace), ale chápu, že jinak by se to vůbec nedalo stihnout. Naopak shrnutí dosavadních poznatků na začátku přednášky je super.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Má prezentaci, která má 1284 listů (to je ale na celý rok, za semestr se dostanete přibližně do půlky), ve které probírá každé rovnítko a minus, ale občas je nekonzistentní v terminologii nebo začne používat nějaký pojem, který předem nedefinoval. Od cvičícího jsme se dozvěděli, že někdy používá nestandardní normalizace stavů nebo maticové reprezentace, ty ale mají své výhody. Když se ho na to zeptáte, tak vám ochotně vysvětlí, proč je jeho způsob ten nejlepší.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 16 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 33 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5