Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Votrubová Jana MUDr. CSc. - [16KPR] Klinická propedeutika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 21
  • Procento hodnotících: 19 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Zábavné analyzování snímků, poučné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Přednášky byly zajímavé, bavily mě. Jelikož jsem uvažovala o studiu medicíny, tak mi tento předmět opravdu vyhovoval.
      Adéla Svozilková studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Prezentace.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Prezentace, které nám byly přednášeny na hodině. Částečně i z vlastních zápisků, ale moc jsem jich neměla. Klidně ale jen stačilo poslouchat látku v hodině.
      Adéla Svozilková studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Nenáročná zkouška.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Zkouška probíhala formou testu, kde byly docela lehké otázky stylem a,b,c,d.
      Adéla Svozilková studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Vhled do problematiky, schopnost podat látku zajímavě, spousta praktických příkladů, kéž by takoví byli všichni přednášející na FJFI.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Charakterový vzor toho, jaký má doktor být.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Přednášela věci přímo z praxe.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Chodit na hodiny včas. Někdy přicházela i o hodinu později. Chápu že je kolikrát obtížné přejíždět po Praze, ale hodina je opravdu moc.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 33 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5