Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Majerech Vladan Ph.D. - [01TSLO] Teorie složitosti

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 8
  • Procento hodnotících: 100 %
Celkové hodnocení [5]
1:
40 % [2]
2:
20 % [1]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
20 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
40 % [2]
2:
20 % [1]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
20 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Vzhledem k naproste neschopnosti pana Majerecha latku srozumitelne odprednaset, k tomu, ze se z prednasene latky, z niz je cca 90% "zapomnenka", v podstate nezkousi, jde o naprostou ztratu casu. Z prednasek jsme odchazeli naprosto zmateni, bez uzitecnych zapisku. Meli jsme dojem, ze se pan Majerech latku ani nesnazi vysvetlit, ale prednasku co nejrychleji odbyt. Pokud vas latka zajima, radeji si prectete dobrou knizku.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Látka, která je u zkoušky, je probírána jen na pár přednáškách. Avšak i na ostatní přednášky se určitě vyplatí chodit. Rozhodně to člověku dá daleko více, než si danou látku přečíst. Přednášející ukazuje různé triky a podobně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Určité části skript a vlastní poznámky. Strejda Google v případě, že si člověk neví rady s nějakou úlohou z kapitoly o NP-úplnosti.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • zápisky, internet, materiály přednášejícího
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • zápisky kamarádů, skripta pana Majerecha
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Viz popis předmětu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Lidský přístup a snaha vysvětlit látku
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Rad bych neco nasel, ale nic me nenapada.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Výbornou znalost předmětu a schopnost efektivně řešit věci. Velký nadhled.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Vynechal bych Fibonacciho hlady. Alespoň podle stackoverflow se jedná o struktury, které spousta lidí pořádně nechápe a jsou časově výhodnější až pro gigantické vstupy a proto v praxi téměř nepoužitelné (multiplikativní konstanty, musí se to dělat dynamickými strukturami a ne polem, ...). Podle mého názoru by stačilo přibližně zmínit, jak fungují a proč jsou z teoretického hlediska stěžejní. Celkově bych věnoval nějaký čas trochu podrobnějšímu rozebrání některých algoritmů, pokud by to bylo možné; tempo bylo místy poměrně rychlé.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Struktura prednasek. Neskakat nahodne od tematu k tematu, zavest pouzivane pojmy, nezacinat odprostred, zminit, co se snazite vysvetlit. Srozumitelnost a vyjadrovani. Zvysenim hlasu se srozumitelnosti nepomuze. To a tamto nejsou matematicke pojmy. V zasadnich krocich je dobre zpomalit vyklad, ne zrychlit. Zapis na tabuli. Neprekrikovat studenty, kdyz se pokouseji polozit dotaz. Schopnost porozumet dotazu a odpovedet. Bud prednaset podle dobre napsanych skript, nebo prednasky strukturovat tak, aby bylo mozne odnest si pouzitelne zapisky.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zápis na tabuli je naprosto nepřehledný, chělo by to nějak strukturovat. Jinak se v tom člověk okamžitě ztratí a už se nenajde.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Bylo by dobré opravit věcné chyby ve skriptech, protože způsob přednášek opravdu vyžaduje existenci textu, kam se člověk může podívat, když se chce některou věc pochopit podrobněji, avšak samotnému se mu to nedaří.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 28 % [2]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 28 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 20 % [1]: 5