Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strobachová Ingrid PhDr. Ph.D. - [16EZB] Principy etického chování ve zdravotnictví

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 9
  • Procento hodnotících: 22 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
50 % [1]
2:
0 % [0]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
50 % [1]
2:
0 % [0]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Doporučuji všem, kteří chtějí jakkoli pomáhat lidem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Poutavý výklad, představení myšlenek bez jejich souzení, prostor udělat si na vše svůj názor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Nevyslovovat myšlenku, kterou pak nijak neobhájí. (viz odpověď "No jo, tím se často argumentuje") Odsuzovat vegetariánství (které lidé praktikují z etických důvodů) nesmyslnou myšlenkou, bylo v tomto předmětu opravdu nevhodné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5