Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Semerák Oldřich doc.RNDr. Dr., DSc. - [02REL1] Relativistická fyzika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 4
  • Procento hodnotících: 75 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Vyplatí se chodit, když už jen kvůli panu docentovi
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Prednasky me bavily, ackoli byly narocne. Tri hodiny v kuse, pauza a znovu tri hodiny bylo proste moc i pro otrhleho milovnika OR. Nicmene pokud si clovek zapise to dulezite, ziska na prednaskce perfektni material k uceni na zkousku a vzhledem ke skvelemu vykladu si clovek i hodne odnese domu v hlave.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Přednášky jsou ve stejném stylu jako OTR, zbytečně zdlouhavé technické výpočty se nepřednáší a ani nezkouší, stačí znát výslednou metriku. Pokud dostanete tu Kerrovu-Newmanovu, tak tu stačí znát jenom zhruba, hlavně jaké jsou singularity a horizonty.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Vlastní zápisky + poznámky docenta Semeráka
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Dvě otázky - jedna z přednášek a jedna ze seminářů. Není třeba umět každý vzoreček a rovná se, hlavně vědět odkud kam a jak. Velmi příjemná zkouška.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Precizní zápis na tabuli, ochotu
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Má to dobře připravené.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Uzasna uprava na tabuli, schopnost linearizovat prednasku a udelat ji prikladne prehlednou.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Neni co zlepsovat. Snad jen aby prednasel i REL2 :D
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Cvičení = seminář = dobrovolník si připraví prezentaci na nějaké téma
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Cvičení jsou prezentace studentů na zadaná témata (pokud vím, tak každý rok jsou stejná) rozšiřující látku z přednášky, případně doplňují to, co se nestihlo v předmětu OTR. Zápočet získáte za odpřednášení jednoho tématu, přičemž to vychází tak, že stačí jedno za celý rok, tj. za REL1 i REL2 dohromady. Semerák občas něco dovysvětlí nebo odpoví na dotazy, co jsou nad studentovy síly. Co se stane, když prezentaci mít nebudete a druhý semestr si nezapíšete, vám neřeknu, protože jsem to neriskoval.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Zapocet se ziskava za prezentaci jiste kapitoly z jedne z knih. Za semestr se stihne udelat asi 15 seminaru. Ty, jelikoz jsou prezentovany prave studenty, obvykle nebyvaji nejak super. Docent semerak tak pouze dozoruje a opravuje/doplnuje.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký