Semerák Oldřich doc.RNDr. Dr., DSc. - [02REL1] Relativistická fyzika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 4
- Procento hodnotících: 75 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Vyplatí se chodit, když už jen kvůli panu docentovistudijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Prednasky me bavily, ackoli byly narocne. Tri hodiny v kuse, pauza a znovu tri hodiny bylo proste moc i pro otrhleho milovnika OR. Nicmene pokud si clovek zapise to dulezite, ziska na prednaskce perfektni material k uceni na zkousku a vzhledem ke skvelemu vykladu si clovek i hodne odnese domu v hlave.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Přednášky jsou ve stejném stylu jako OTR, zbytečně zdlouhavé technické výpočty se nepřednáší a ani nezkouší, stačí znát výslednou metriku. Pokud dostanete tu Kerrovu-Newmanovu, tak tu stačí znát jenom zhruba, hlavně jaké jsou singularity a horizonty.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Vlastní zápisky + poznámky docenta Semerákastudijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Dvě otázky - jedna z přednášek a jedna ze seminářů. Není třeba umět každý vzoreček a rovná se, hlavně vědět odkud kam a jak. Velmi příjemná zkouška.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Precizní zápis na tabuli, ochotustudijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Má to dobře připravené.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Uzasna uprava na tabuli, schopnost linearizovat prednasku a udelat ji prikladne prehlednou.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Neni co zlepsovat. Snad jen aby prednasel i REL2 :Dstudijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Cvičení = seminář = dobrovolník si připraví prezentaci na nějaké témastudijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Cvičení jsou prezentace studentů na zadaná témata (pokud vím, tak každý rok jsou stejná) rozšiřující látku z přednášky, případně doplňují to, co se nestihlo v předmětu OTR. Zápočet získáte za odpřednášení jednoho tématu, přičemž to vychází tak, že stačí jedno za celý rok, tj. za REL1 i REL2 dohromady. Semerák občas něco dovysvětlí nebo odpoví na dotazy, co jsou nad studentovy síly. Co se stane, když prezentaci mít nebudete a druhý semestr si nezapíšete, vám neřeknu, protože jsem to neriskoval.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Zapocet se ziskava za prezentaci jiste kapitoly z jedne z knih. Za semestr se stihne udelat asi 15 seminaru. Ty, jelikoz jsou prezentovany prave studenty, obvykle nebyvaji nejak super. Docent semerak tak pouze dozoruje a opravuje/doplnuje.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 33 % [1]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 33 % [1]: velmi lehký