Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. - [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 26 / 97
- Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [26]
1: |
|
65 % [17] |
2: |
|
34 % [9] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.35
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [26]
1: |
|
65 % [17] |
2: |
|
34 % [9] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.35
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
Jako moc jsem toho neposlouchal, pokud tam bylo něco důležitého, tak jsem si to zapsal... Docházka jen z povinnosti.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Pokud neumíte zpracovat měření, je dobré tam chodit.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Přednášky mě nebavily, chodila jsem tam hlavně abych neměla absence. Bylo to k ránu a většina třídy dělala věci na další předmět nebo spala.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Přednášky tak zajímavé nebyly. Ta zajímavá část nastala tehdy, kdy jsem si doma u stolu sedl k počítači a zapnul latex.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
superstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
-
Byl často pozitivně naladěn, mluvil jasně a srozumitelněstudijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Fajn praktický a pohodový přístup k věci, rozumné hodnocení prací.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Humor.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Jeho výklad je zajímavý, samotné prezentace, které používá, jsou dobře zpracované. Po každém protokolu udělal zhodnocení nejčastějších chyb, popsal/ukázal, jak by to mělo být správně.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Metodičnost a pěknou prezentaci.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Mluví nahlas, předmět vede tak, aby připravil na budoucí činnosti, se kterými se při studiu setkáme.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
-
Poutavý výklad.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Připravené přednášky a komentář ke každé sérii z vypracovaných protokolůstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Tak zná problematiku a chce to vysvětlit, jak dělat věci lépe a jednoduše.;studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Trpělivoststudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
v pohodě člověkstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Oceňuji silný nemonotónní hlas.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
-
lépe umístit krabici na protokolystudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
nicstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Opravování protokolů - různá přísnost.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Tak jednu přednášku mluvil jen o tom jak je hroznej Word a Excel a že nejlepší je LaTex. No jde vidět že Microsoft Office dlouho nepoužíval a hodně funkcí, o kterých mluvil, tam už dávno jsou. Hlavně jak tam moc o tom mluvi, tak spoustu lidí odradil od LaTexu :D Ale i tam jsem se to prostě musel naučit a LaTex je super, ale ne tak moc jak o tom mluvil...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zkusit nějak oživit hodinu.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
nevímstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [26]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 92 % [24]: 90%-100%
- 2 : 7 % [2]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [26]
Průměr odpovědi: 1.35
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 65 % [17]: 1 (výborný)
- 2 : 34 % [9]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5