Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. - [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 26 / 97
  • Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [26]
1:
65 % [17]
2:
34 % [9]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.35

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [26]
1:
65 % [17]
2:
34 % [9]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.35

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Jako moc jsem toho neposlouchal, pokud tam bylo něco důležitého, tak jsem si to zapsal... Docházka jen z povinnosti.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Pokud neumíte zpracovat měření, je dobré tam chodit.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Přednášky mě nebavily, chodila jsem tam hlavně abych neměla absence. Bylo to k ránu a většina třídy dělala věci na další předmět nebo spala.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Přednášky tak zajímavé nebyly. Ta zajímavá část nastala tehdy, kdy jsem si doma u stolu sedl k počítači a zapnul latex.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • super
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
    • Byl často pozitivně naladěn, mluvil jasně a srozumitelně
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Fajn praktický a pohodový přístup k věci, rozumné hodnocení prací.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Humor.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Jeho výklad je zajímavý, samotné prezentace, které používá, jsou dobře zpracované. Po každém protokolu udělal zhodnocení nejčastějších chyb, popsal/ukázal, jak by to mělo být správně.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Metodičnost a pěknou prezentaci.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Mluví nahlas, předmět vede tak, aby připravil na budoucí činnosti, se kterými se při studiu setkáme.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
    • Poutavý výklad.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Připravené přednášky a komentář ke každé sérii z vypracovaných protokolů
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Tak zná problematiku a chce to vysvětlit, jak dělat věci lépe a jednoduše.;
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Trpělivost
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • v pohodě člověk
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Oceňuji silný nemonotónní hlas.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • lépe umístit krabici na protokoly
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • nic
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Opravování protokolů - různá přísnost.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Tak jednu přednášku mluvil jen o tom jak je hroznej Word a Excel a že nejlepší je LaTex. No jde vidět že Microsoft Office dlouho nepoužíval a hodně funkcí, o kterých mluvil, tam už dávno jsou. Hlavně jak tam moc o tom mluvi, tak spoustu lidí odradil od LaTexu :D Ale i tam jsem se to prostě musel naučit a LaTex je super, ale ne tak moc jak o tom mluvil...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zkusit nějak oživit hodinu.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • nevím
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [26]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 92 % [24]: 90%-100%
  • 2 : 7 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [26]

Průměr odpovědi: 1.35

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 65 % [17]: 1 (výborný)
  • 2 : 34 % [9]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5