Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Čtyroký Jiří prof. Ing. DrSc. - [12ELDY1] Elektrodynamika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 14
  • Procento hodnotících: 28 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky probíhají přiměřeným tempem, dost se opisuje z tabule, ale stíhá se to, člověk se nenudí, ale ani není přehlcen a může se snažit chápat věci, které píše, a ne je jen psát
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Z větší části jde o opisování různých úprav výrazů z tabule, chybí nějaká vlastní činnost (např. zadaný zajímavý problém na vyřešení doma).
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Vlastní a cizí zápisky.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Vlastní zápisky z přednášek.
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
    • Spolužáci
      studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • U zkoušky je třeba mít nadhled, nezkouší se ze vzorců (ačkoliv některé přece jen člověk musí znát + padají otázky typu, jaká je závislost výkonu dipólu na frekvenci)
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
    • Velmi příjemná zkouška, netřeba se jí děsit. Pan profesor nechce ani tak slyšet exaktní znění vzorců (kterých je v látce požehnaně), ale spíš vidět, jak se k nim fyzikálně dojde.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Zkouška bylo příjemné popovídání si, stručné, byl nutný přehled základů a případné nejasnosti pan profesor ochotně vysvětlil
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Náročnost nebyla velká, ale bylo težké odhadnout co se člověk má naučit. Tzv. ,,zkouška bez vzorců", ale ty nejdůležitější chtěl, ale které jsou ty nejdůležitější si musí student zjistit sám a často se tak stane až na zkoušce.
      studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Konzistentní výklad, zajímavě podaný. Občasné užití košatého českého výraziva evokuje staré dobré univerzitní časy a celkově v dnešní neklidné době pohladí na duši ("Tento příklad jest nám nyní třeba řešiti").
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Umí srozumitelně říci to, co chce a my si z toho odneseme to, co jsme měli
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Milý přístup a dobrý přístup.
      studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Chtělo by to přidat do zápisů na tabuli více struktury (nadpisy), aby i student, který je pozadu v opisování látky, stihl pochopit, o co zrovna na daném místě jde.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Je dokonalý
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Možná kdyby byli k dispozici aspoň nějaké materiály, aby člověk netrávil čas přepisovaní rovnic, bylo by to fajn.
      studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 66 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 42 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 14 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5