Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Flusser Jan prof. Ing. DrSc. - [01ROZP2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 20
  • Procento hodnotících: 10 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Proč jsou sakra přednášky na ÚTIA, když prof. Flusserovi vadí, že studenti chodí pozdě při přejezdu z Trojanky?! Grr... Argument "lepšího vybavení" je naprostý nonsence - fixy chyběly v každé hodině, počítače na cvičeních jsou tragédie (navíc monitory jsou asi 15 palcové), monitor je stejně kvalitní jako jiné. V každém případě je to ale nefér vůči těm, kteří musí přejíždět (z trojanky se to dá jen tak tak za těch 27 minut, když nedáte metro tak déle)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Byly proste super a je mi vazne lito, ze jsem nemohla chodit na vsechny.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Radiologická fyzika; role předmětu: V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Cvičil nás někdo jiný, nemůžu si vybavit jméno. Bylo to OK :-) .
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Na uvod je treba rict, ze nasim cvicicim nebyl pan profesor Flusser, nybrz Ing. Novozamsky, pohodar a srandista, vzdy s usmevem a dobrou naladou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Radiologická fyzika; role předmětu: V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Zápisky od ostatních. Materiály jsou obecně dost hrozné, prezentace moc dobrá není. Je to bída... Na tak dobře pokrytý předmět nejsou rozumné materiály. Najděte si když tak věci z FTP.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Studentska skripta, vlastni poznamky, google.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Radiologická fyzika; role předmětu: V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zkouší se i z ROZ1, což nechápu. Proč? To je paní Zitová nedůvěryhodná? Nikdo si nepamatuje vše, z čeho udělal zkoušku (rád všechny z ÚTIA přezkouším z nějakých detailů třeba z termiky) - to je samozřejmě debilita našeho systému vzdělávání. Nesmyslné, nedělejte to. Jinak zkouška je fajn, zkoušející napovídá a známkuje velmi mírně, ukážete-li schopnost o tom přemýšlet.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Jedna otazka z ROZ2 a jedna z ROZ1. Jakozto nematematik jsem mela ze zkousky a z prof. Flussera trosku strach, ale ukazalo se, ze me obavy nebyly opravnene. Kdo se poctive pripravi a obcas zavita na prednasku, nema se ceho bat :-)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Radiologická fyzika; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Pan Flusser je obecně hodnocen jako jeden z nejlepších přednášejících a osobně to také tak vidím (ačkoli mám zvláštní antipatii).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Lidskost, smysl pro humor, pedagogicky talent.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Radiologická fyzika; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Někdy se jde příliš do detailů, probírá se příliš do hloubky teorie...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Prezentace jsou dobre na prednaskach, ale pro pripravu na zkousku se moc nehodi. Myslim, ze tenhle predmet by si zaslouzil skripta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Radiologická fyzika; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičení dle mého docela šly, ale bylo by mnohem lepší dělat třeba v Pythonu. scikit-image a scipy zvládnou vše co je potřeba, scikit-learn by pak mohl být hezkým rozšířením znalostí pro machine learning (který se na cvičení prakticky nedělá).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Cvika byly fajn, jen jsem si toho z nich moc neodnesla. Bude to znit masochisticky (a pristim generacim se pro jistotu predem omlouvam), ale myslim, ze by se siklo davat domaci ukoly. Jak znamo, clovek se toho nejvice nauci tim, ze se neco snazi vyresit sam. Cvicici sice dava chvilku casu na rozmyslenou, jenze to ja tak sotva stihnu pochopit, co se po mne chce a nez se nadeju, je mi chte nechte reseni prozrazeno. To me celkem mrzi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Radiologická fyzika; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 50 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [1]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký