Havlíček Miloslav prof. Ing. DrSc. - [01FA3] Funkcionální analýza 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 12
- Procento hodnotících: 41 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
37 % [3] |
2: |
|
62 % [5] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.62
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášející na přednáškách předává s látkou i jisté kouzlo, avšak často je velmi těžké pořádně sledovat výklad, protože je mírně zmatený.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
+ modrá smrtstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Modrá smrt a zápisky spolužáků.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Modra smrt.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouška probíhala v příjemné atmosféře a kromě otázek na probíranou látku padala na lepší známku vždy i nějaká bonusová otázka. Tedy jedna z řádných a správných zkoušek.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Narocnost se u funkcionaly postupne snizuje. Ta zkouska je ve velice pratelskem duchu,studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Velký přehled a schopnost a jistou jiskru, kterou jeho přednášky mají. Přednášející zkrátka nepředává jen znalosti, avšak i něco navíc.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zbytečně nespěchá, většinu věcí odvozuje opravdu pečlivě a srozumitelně.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Výklad se částečně překryva s latkou FA2 (a ta zase s látkou FA1)studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Bylo by dobré říct vždy, co se bude dělat a nějak tak ukázat, odkud kam se jde. Idea překvapit studenta tím, k čemu dojdeme je sice vcelku dobrá, avšak tady spíš vede k tomu, že se student v přednášené látce lehce ztratí.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Občas se stalo, že přetáhl o celkem dost dlouhou dobu, v řádů čtvrt hodiny, což může být trochu nepříjemné, jinak nic.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Není to cvičení, je to přednáškastudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Cvičení nebyla.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 14 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 14 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 75 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 25 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [2]: lehký
- 5 : 25 % [1]: velmi lehký