Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jelínková Helena prof. Ing. DrSc. - [12DSELT1] Seminář k diplomové práci 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 7
  • Procento hodnotících: 42 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
66 % [4]
2:
33 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Seminář k diplomové práci aneb studenti studentům a paní profesorka studentům. Určitě je vhodné pro všechny aktivní účast a udržení pozornosti i během prezentace ostatních spolužáků. Ne pouze odprezentovat si to své a zbytek jen "odsedět" až do konce. Každý návrh na zlepšení se počítá a v této fázi by za ně měl být autor prezentace vděčný. U státnic je většinou už pozdě. Kvalita semináře je dána i aktivně se podílejícími studenty a jejich připomínkami.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Přínos přednášek je v obohacení se způsobem prezentování výsledků kolegů, seznámením se s tématy jejich prací. Seminář slouží jako přípravný kurz na Den-D, ve kterém známou Omaha Beach zastupuje neméně známá KFE-121.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Dlouholeté zkušenosti s prezentováním dosažených výsledků a podnětné návrhy na zlepšení prezentací.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Snad jen ve zmiňované organizaci předmětu - informativní e-mail studentům o průběhu první hodiny, kdy není nutné přijít kvůli několikaminutovému úvodu zbytečně včas na 7:30 ;)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Oceňuji zejména zkušenosti. Nejenže snadno odhalí běžné cyhyb prezentace v podobě malých popisků os v grafech, ale dokáže rychle upozornit i na češtinářské mušky a formální vzhled prezentace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • vzdělání, přehled, zkušenosti
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Před začátkem semestru by bylo vhodné na každém semináři zaslat hromadný informativní e-mail studentům o průběhu první hodiny. Zejména, že není nutné scházet se přesně na čas podle rozvrhu (většinou již v 7:30), ale pouze na cca 20-30 minut například od 8:45.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Co mi na semináři (už od bakalářského) chybí je nějaký jednotný návod, instrukce katedry, jakým stylem (formální členění práce - šablona úvodu, závěru, řádkování, fonty, rozsah, definovat jednotnost - jak pro Word tak pro Latex, co přesně má být na deskách a hřbetu prací) by měly být studentské práce psány, což by určitě zefektivnilo tvůrčí činnost. Jako pomocný vzor by mohly sloužit instrukce, dokumenty zveřejněné katedrou Dozimetrie: http://kdaiz.fjfi.cvut.cz/informace/zaverecne-rocnikove-prace/bakalarska-diplomova-prace.html . Nejde o apel na konkrétního přednášejícího, ale obecně na celou katedru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Vypilování schopnosti, jak prezentovat své dosažené výsledky nejen před komisí u státnic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký