Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jelínek Michal Ing. Ph.D. - [12PPLT] Pokročilé praktikum z laserové techniky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Celkovou znalost problematiky úlohy, porozumění elektronice a měřicím metodám pomocí osciloskopu, včetně vysvětlení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • vzdělání, přehled, humor, zkušenosti
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Mohl by být studentům více k dispozici během měření. Ne každý se před praktikem setkal s programem ReZonator nebo některými speciálními osciloskopy v laboratoři.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • obohatit přípravné texty k úlohám
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • O osciloskopu LeCroy za zhruba 2 mil. Kč: "Je to osciloskop, jako každý jiný. Hračka za 2 miliony. Audi R8 v plný palbě a nebo byt. Záleží na úhlu pohledu."
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • obohatit přípravné texty k úlohám (s výjimkou úlohy 2 - Využití nelineárních optických procesů ke generaci široce přeladitelných laserových impulzů, tam byl problém jiný, hlavní část experimentu ani jedna skupina nezvládla změřit), v textu k úlohám se snažit vysvětlit úskalí měření a potřebné rovnice, případné nesrovnalosti mezi zadáním a aktuálním stavem použité aparatury k experimentu se snažit podat na začátku úlohy, aktualizovat otázky a požadavky na výsledky měření autokorelační funkce by mohla být jako další samostatná úloha, to by bylo určitě přínosné
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký