Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Maryška Jiří Ing. - [02KVAN] Kvantová mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 10
  • Procento hodnotících: 60 %
Celkové hodnocení [6]
1:
50 % [3]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
50 % [3]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Po Novém roce přinesl cukroví.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Vstřícnost, vhled do problematiky, ochotu. No prostě Jiřík.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přistup ke studentům a snaha vysvětlit a přátelský přístup s vloženou srandou a pohodou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Riešenie príkladov bolo názorné, s primeraným slovným komentárom ohľadom postupu riešenia ako aj fyzikálnej interpretácie výsledku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Osobní přístup ke studentům a důraz na vysvětlení základních myšlenek kvantovky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Občas trošku víc komentovat, co se děje na tabuli, a nosit častěji cukroví.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Před příkladem napsat co se počítá a co známe. V polovině příkladu bylo až na konci jasné co se počítalo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Pointu niektorých príkladov som pochopil až pri ich konfrontácii so zadaním z materiálov k cvičeniam dostupných spolu s wikiskriptami. Skrátka by to občas chcelo jasne uviesť, čo ideme spočítať.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Na cvičení se probírala spousta věcí které podle mě nebyli až tak podstatné k udělání předmětu a polovina cvik bylo vlastně dokázaní, že oficiální tahák je správný. A podstatné příklady ke zkoušce se podle mě neudělali a chybělo to.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 16 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 16 % [1]: lehký
  • 5 : 66 % [4]: velmi lehký