Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01PNLA] Pokročilé partie numerické lineární algebry

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 13
  • Procento hodnotících: 53 %
Celkové hodnocení [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Pravděpodobně zatím nejlepší přednáška z numeriky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Prednasky na kterych se student citi spokojene a dobre.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Vlastní zápisky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Klasika, dostanete par otazek na ty odpovite to co se odprednaselo. Plus je deobre ukazat, ze tomu rozumite.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Možnost zkoušky v předtermínu už před vánoci
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Výhodou byl předtermín již před Vánoci, zkouška probíhá standardně.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Je to frajer.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přehledný zápis, jasnost výkladu.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velice pěkný zápis na tabuli, vše přehledně vysvětleno, důkazy srozumitelné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
    • pořádek na tabuli, snaha vše srotumitelně vysvětlit
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematická informatika;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Fajn by bylo ty zapisky, z kterych prednasi napsat do LaTeXu. Dobre se z toho uci.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Není co vytknout.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Chtělo by to trošku zpomalit a nechat studenty
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5