Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Nguyen Zbyněk Bc. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 26
  • Procento hodnotících: 34 %
Celkové hodnocení [9]
1:
100 % [9]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
100 % [9]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
    • Čas, který věnoval do cviční, chtěl pomoc všem, aby tomu více rozuměli, doučování.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Naprostá spokojenost. Přátelský přístup. Připravenost na hodiny. Domácí úkoly. Možnost doučování. Super ankety (prezence).
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nejlepší cvičící co jsem v prvním semestr vyfasoval. Látku umí perfektně vysvětlit a hlavně se to ostatním snaží vše přehledně naflákat do hlavy.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Podpora, přehled o všem, odkazy na LAL a MAN, mnoho učebních pomůcek, odhodlání, osobní kontakt, pomoc při nepochopení učiva.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Předmětu i studentům se věnoval s chutí a zapálením hořícího čokoládového dortu. Domácí úkoly hodně pomohly, stejně jako komentování látky z přednášek a barevné obrázky.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Snahu a obětavost.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Super cvičící, zároveň je člen týmu tutorů, takže chápe, že ne vše je tak zjevné jak si skripta myslí. Vysvětluje fyzikální principy z různých úhlů pohledu. Zadává doplňující úkoly s rozsáhlou nápovědou, takže za semestr máte možnost propočítat (skoro?) celá skripta a získat bonusové body k zápočtovému testu.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Vždy připravený na výuku. Převážně jsme počítali příklady, na začátku hodiny byl často teoretický úvod (mně pomáhal lépe si spojit látku z prednášky a cvičení). Zadával a opravoval nám dobrovolné úkoly publikované i s nápovědou a později i řešením. Byl vždy ochotný pomoci (nejen s mechanikou), nabízel konzultace.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Oceňuji jeho nadšení a zájem vše dobře podat a vysvětlit. Snaží se se studenty diskutovat a komunikovat. Oceňuji kolik práce si dává s domácími úkoly, nápovědami k nim, vysvětlivkami a odkazy na názorná a poučná videa.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Jediná věc, která mě teď napadá je rychlost opravování domácích úkolů, ale nemůžu mu to dát za zlé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Mohl by cvičit více cvičení. :)
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Někdy byl problém si v přeplněné učebně sednout.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Někdy se moc rozkecal o něčem jiném, co moc nesouviselo s látkou. Věci co budeme probírat třeba ve druháku, či třeťáku. Ale nedivím se mu, asi bych dělal to stejné, pokud bych tomu tak dobře rozuměl.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Není v čem.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nic mě nenapadá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Cvičení probíhala tak, jak bych na vysoké škole očekával. Jen se druhou půlku semestru moc netahalo k tabuli, protože na to nebylo tolik času.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Je velký rozdíl mezi cvičícími a jejich nároky na zápočet. Hodin by mohlo být víc.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Počítání kinematiky, dynamiky a základních fyzikálních počtů, to co se dá představit....
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Cvičení občas jsou ve vysokém tempu, ale to je zapříčiněno poměrem cvičení a přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [9]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 88 % [8]: středně obtížný
  • 4 : 11 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký