Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Petrásek Filip Ing. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 19
  • Procento hodnotících: 42 %
Celkové hodnocení [8]
1:
50 % [4]
2:
37 % [3]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.62

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
50 % [4]
2:
37 % [3]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.62

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Byl otevřený otázkám a při řešení příkladů nám ukazoval "triky", díky kterém se příklady dali řešit elegantní a o neco jednoduší cestou (například koeficient restituce u srážek, jak zapsat a vyznat se v několikanásobném integrálu, jak přistupovat k formalismu).
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • pan inženýr Petrásek s námi zvládl probrat celou látku semestru, které není málo. Smůla je, že musí učit mechaniku, předmět, který je v prvním ročníku "neučitelný", protože vlastně není co učit, když student většinu matematického aparátu nezná, nebo zná jen zběžně - a tak nemá ani naději na to v mechanice většinu myšlenek pochopit, je nucený se je učit bez pochopení. Líbily se mi přehledy, které Petrásek na začátku tématu dával.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Souhrn poznámek, vzorečků a postřehů před začátkem každé kapitoly se velmi hodil a pomohl k lepšímu pochopení a k učení se na testy i ke zkoušce. Příjemné také byly přehledné zápisy na tabuli, popřípadě oskenované papíry s příklady, které se nestihly na hodinách.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Trénuje nás na výpočty s písmenky a na to, že z obecného se pak speciální případ získá snadno. Systém, kdy si má student připravit příklad doma, zamezuje zbytečnému tápání na hodině.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
    • Ukázal nám, jak počítat středoškolské příklady "vysokoškolským způsobem". Férové jednání. Možnost získání dalších bodů potřebných k získání zápočtu z bonusových příkladů. Jeden z nejlepších cvičících, co jsme měli :)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • vše vysvětloval pomocí vš fyziky a matematiky, což později pomohlo
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Znalosti, dobrý přístup a domluva.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Byl by nám větším vzorem, kdyby příklady počítal bez své papírové pomoci.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • občas moc složité a nedostatečné vysvětlení
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • pár bodů: - psát větším písmem - pokusit se trochu více vysvětlit fyzikální a matematickou podstatu (i když pravda - na to asi není v prváku čas)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Trochu zlepšit projev.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Výklad byl po stránce hlasu monotóní - stále stejný tón a intonace. Tento nedostatek se projevoval hlavně ve chvílích, kdy publikum nepokládalo otázky. Naopak při občasných diskuzích nad řešenou problematikou to vypadalo, že se pan Ing. Petrásek pro otázku natchnul zmíněný problém, ať už vědomě či podvědomě, eliminoval. Řešení příkladů, která nám byla posílána emailem byla občas něpřehledná - mnoho malého textu hodně blízko u sebe.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Cvičení jsou velice přínosná, měla by jich být více.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Popsáno v milulé části dotazníku.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Příklady z mechaniky mě bavily, obzvláště, když se počítaly příklady z běžného života.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • cvičení jsou obecně nejprospěšnější hodiny, kde se toho člověk nejvíce dozví. Nakonec to tak bylo i s mechanikou, kde jsem se přece jen něco málo naučil - oproti přednáškám určitě ano. Přesto si myslím, že takto koncipovaná mechanika do prváku nepatří.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.62

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: 1
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 12 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [4]: obtížný
  • 3 : 37 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký