Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Petráček Vojtěch doc. RNDr. CSc. - [02EXF2] Experimentální fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 16
  • Procento hodnotících: 43 %
Celkové hodnocení [6]
1:
50 % [3]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
50 % [3]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Pan docent dokáže využít chvilkové nepozornosti a přejít k jádru věci tak rychle, že když chvilku neposlouchám, co se zdá být jasné, a znovu zvednu hlavu, je už na tabuli složité schéma a jsem ztracen.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Materiály na stránkách pana docenta.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Nejpohodovější zkouška z celého semestru. Pokud jste se naučili prvních 12 teoretických otázek a alespoň trochu prošli 2. okruh otázek, nebyl problém zkoušku zvládnout.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Dostatečně dlouhý čas na přípravu, klid na přemýšlení. Otázky byly těžší, než jsem čekal, ale zvládnutelné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Poznatky o měřicích přístrojích a metodách, o kterých se člověk normálně nedozví
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • mluvit více nahlas a srozumitelně, ne vždy poznámky na tabuli dávali smysl.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Casticove fyzice se mohlo venovat vice casu
      Ota Čapek studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 16 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 16 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5