Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Růžička František Ing. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 14
  • Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [5]
1:
20 % [1]
2:
80 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
20 % [1]
2:
80 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Bylo vidět, že Ing. Růžičku učení velmi baví a snaží se nám Mechaniku co nejvíc vysvětlit.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Ochotu a snahu
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Skvěle vysvětlil setrvačníky. Co tak vím od ostatních měli jsme nejzajímavější zápočťáky.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Mohl by se pravidelně dobře připravovat. Některé hodiny byly skvělé, jiné (občas) hodně chaotické a nepřínosné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Zlepší se praxí.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Žvýkačka.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Neuškodila by vyšší hodinová dotace.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1
  • 2 : 80 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 100 % [5]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký