Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šiňor Milan doc. Dr. Ing. - [12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 8
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Přednášek jsem moc nenavštívila, protože jsem měla výborného cvičící, který nám vše srozumitelně předal.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Přednášky obecně k předmětům tohoto typu nejsou moc přínosné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Usoudil jsem, že přednášky není tak nutné navštěvovat, navíc je jich jen pár. Rozhodující jsou především cvičení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Pan docent je moc hodný a ochotný. Jen více takových lidí na fakultě!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Nic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Orientaci v probírané látce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Přednášky jsou jen 4. Sám přednášející uznává, že cvičení je daleko přínosnější.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Vše demonstroval přímo na PC.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Možná by nebylo špatné ještě zmenšit počet přednášek a nahradit je cvičeními.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • S vedením přednášky jsem byl spokojen.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Dobrý struktura.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 75 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 25 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký