Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Škereň Marek Ing. Ph.D. - [12FOPT1] Fyzikální optika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 12
  • Procento hodnotících: 41 %
Celkové hodnocení [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Velmi kvalitní, vyplatí se na ně chodit.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Přednášky rozhodně stojí za to navštěvovat, je to celkem show.
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Prezentace k předmětu a nahrávky z přednášek
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Prezentace z přednášek a kniha Optical Physics (A. Lipson), kterou mimochodem pro VŠ studenta velmi doporučuji.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • vlastní zápisky, prezentace, principles of optics
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Hlavně prezentace z přednášek + trochu ze skript Fyzikální optika
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Náročnost odpovídala očekávání. Prostě je třeba látku pochopit a ne se tak jen tvářit, jak to stačí u některých jiných předmětů.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Nesmírně náročné na přípravu, ale když tmu člověk porozuměl, nemusel umět vzorečky apod., stačilo pana doktora přesvědčit, že vím, co mi vychází z úst. Bylo to zprvu peklo, pan doktor chytá za každé slovíčko, ale stačí to umět, a pak se ta zkouška dá zvládnout na A
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Zkouška byla naprosto úžasná. Celou dobu vládla uvolněná nálada. Člověk si na papír nejprve připravý danou otázku, načež to co je na papíře už dále nikoho nezajímá a padají všemožné záludné otázky, nad kterými člověka nikdy nenapadlo přemýšlet, protože jsou přece jasné a proč by se na ně někdo ptal. Na této zkoušce člověk zjistí, že základní a zdánlivě jednoduché otázky jsou celkem komplikované.
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Názorně dokáže probíranou látku okomentovat a vysvětlit na běžně pozorovaných jevech. Nemá uspávací hlas a celkově nudnou přednášku, což je na KFE vítanou změnou.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Nelibuje si v matematice, naopak se nám snaží předat svoji fyzikální představu, abychom pochopili podstatu problému a uměli si věci představit s tím, že počítání stejně nebudeme dělat ale někde si vyhledáme
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Prokládání teoretického výkladu vsuvkami, kde se daný jev využívá + dobrý a i zábavný výklad, klade se důraz na pochopení podstaty věci.
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • V ideálním případě by přednášky nebyly do sedmi do večera, ale chápu, že rozvrh a práce dávají celkem jasná omezení.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 11 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 22 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5