Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Štefaňák Martin Ing. Ph.D. - [02KVAN] Kvantová mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 43
  • Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [13]
1:
69 % [9]
2:
15 % [2]
3:
7 % [1]
4:
7 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.54

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
66 % [8]
2:
16 % [2]
3:
8 % [1]
4:
8 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.58

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Stojí za to, vydržte tam chodit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Živé rychlejší, žádné uspávaní hadů ale hodně náročné na chápaní a většinou člověk nevěděl o co se akorát jedná, pokud to nebyl student génius.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • DObré přednášky, vyplatí se navštěvovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Velmi dobre vysvetlena latka, pomahal cloveku pri tabuli, vzdy sa snazil naviest na spravnu cestu a nenechal ho trapit sa pred tabulou.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Hlavne skripta, vlastne zapisky z cvicenia a pisomky z minulych rokov.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Zdrojem pro studium byly vlastní zápisky i wikiskritpa.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Sbírka problému z kvantové teorie (Klíma, Šimurda) - perfektná zbierka a pri učení hodne pomohla
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Sbírka příkladu, poznámky z hodiny, Skálův "Úvod do kvantové mechaniky".
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Pokud nejdete na ústní, je zkouška až směšně jednoduchá - pokud jste chodili na cvika, zvládnete se připravit za jedno odpoledne. Ústní už je důstojná.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška (písemná) je na dvě hodiny a je to dost o počítání, ale není to nic zákeřného. Jensi člověk musí dávat pozor na imaginární pravděpodobnost atp. Ústní není těžká, chce se jen přehled (tj. fyzikální podstata a souvislosti) a není třeba se učit veškeré odvozování. Jak trefně poznamenal dr. Štefaňák, je to zkouška z kvantovky a ne ze speciálních funkcí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ked si clovek prejde vsetky priklady z cvicenia a pochopi princip braketovych zatvoriek a operatorov, tak by nemal mat problem zlozit skusku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Teoretickej časti som sa dobrovoľne vyhol. Pri praktickej mi prišiel neadekvátny čas na vypracovanie. Písomku som písal opakovane a zakaždým som mal problém s časovým stresom.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Mrzí ma, že na cvičeniach sa preberajú len jednoduché verzie príkladov a potom na skúške ste nemilo prekvapený a niektoré veci vidíte prvý krát. Ale chápem že 1 cvičenie do týždňa to neumožňuje
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • U zkoušky se naštěstí píšou jenom příklady.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Nosí manžetové knoflíčky! A jinak tomu rozumí, má to hezky připraveno a umí zodpovědět na otázky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Sympaťák.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Snaha podat obtížnou látku co nejpochopitelněji a vyhýbání se frázi "výpočet je triviální".
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Život ve přednáškách. přednášky nebyli moc nudné nebo uspávající. Rovněž oceňuji přátelský přístup ke studentům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Zrozumiteľný a dobre zaznamenateľný výklad.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • vedomosti
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Přehledný zápis na tabuli, připravený výklad, relativně dobrý přednes.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • zrozumiteľnosť, zapálenosť pre látku, príležitostné "fun facts" :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Trošku změnit font, trošku jej "zčitelnit". A občas trošku ubrat tempo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Možná někdy čitelnější písmo a značení, Studentovi který nerozuměl v daném momentě tomu co se na tabuli počítá nemuselo být zřejmé jestli je nad písmenkem napsaná vlnka nebo čárka nebo stříška. Někdy tyhle symboly splývaly jako jeden.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Nie vždy som tak úplne stíhal jeho tempu. Taktiež by som trochu zosystematizoval zápis na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednáší rychle, ale dá se to stíhat a asi je to pro výklad látky nezbytné. Takže asi v ničem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Niektore priklady boli velmi dlhe.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 16 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 41 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 8 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 8 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.58

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [2]: 2
  • 3 : 8 % [1]: 3
  • 4 : 8 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 100 % [1]: velmi lehký