Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Štefánik Milan Ing. Ph.D. - [17ZAF1] Základy fyziky jaderných reaktorů 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Poměrně přívětivé, byť místy trochu zběsile rychlé seznámení se se základy fyziky jaderných reaktorů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Smysl pro humor. Přátelský přístup - chvílemi mi pan doktor Štefánik připadal spíše jako náš starší spolužák, než jako přednášející / cvičící. Dokázal pochopit, že když po ZAFu píšeme zápočtový test z analýzy, asi nebudeme tolik vnímat ZAF a budeme se tak jako tak soustředit na analýzu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Odpovídání na e-maily - občas člověk ani neví, zda jeho mail vůbec dorazil.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Rozumí tématu, umí skvěle vysvětlovat.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Smysl pro humor. Přátelský přístup - chvílemi mi pan doktor Štefánik připadal spíše jako náš starší spolužák, než jako přednášející / cvičící. Dokázal pochopit, že když po ZAFu píšeme zápočtový test z analýzy, asi nebudeme tolik vnímat ZAF a budeme se tak jako tak soustředit na analýzu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Odpovídání na e-maily - občas člověk ani neví, zda jeho mail vůbec dorazil.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Škoda jen, že cvičení byla ráno v 7:30, kdy půlka z nás ještě stále spala.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký