Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tran Quang Van Ing. Ph.D. - [18MTL] Programování v MATLABu

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 10
  • Procento hodnotících: 30 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Doktor Tran mi osobně nesedl, proto toto nechávám prázdné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Čeština by chtěla trochu vylepšit, hlavně při vysvětlování složitějších věcí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Po představení for, while a if se cvičení upnula na algoritmy a to zbytečně bránilo porozumění matlabu. Myslím že při představování jazyka by se mělo řešit "chci aby to dělalo tohle, jak to ale naprogramuju". Na většině algoritmických cvičení se ale řešilo pochopení algoritmu což zastínilo samotné kódování. Zadání úloh stylem: "tady máte popis algoritmu, příkazy umíte, pište" porozumění taky nepomáhalo. Po půl hodině (nebo i déle) zmatení pak cvičící algoritmus nakódil a šlo se na další příklad. Osobně bych uvítal vícero lehkých úloh na pochopení, jak vůbec přistoupit k úloze, a psaní kódu společně s průběžným komentářem a ne nechávat dlouhý čas, aby se v tom člověk topil sám. Cvičení s grafy byly ještě horší. Zadaný byl jen promítnutý graf a počáteční znalost příkazu plot. Zbytek si najděte. To už ani nemusím na ty cvika chodit, když celé cvičení googlím. Na konci cvičení byl pak ukázán kód, který sice úlohu řešil elegantně, ale když deset řádků kódu spadne z nebe, těžko to někdo pochopí. Zvlášť když u grafů je toho tolik co nastavovat a vygooglené postupy řešily problém úplně jinak (složitěji). Hrozně mi chybělo něco typu "tahle vlastnost se jmenuje takhle, nastavíte ji takhle". Už jen kdyby se prošly ty příkazy a řeklo se co dělají, než se začne něco programovat. Chápu snahu nás naučit si věci najít sami, ale sám si můžu něco najít až když mám nějaký základ a vím co hledám. Když vím nic a google mi v angličtině napíše jak si mám přes handler něco někde nastavit, tak nevím tolik mi to dá.
      František Gašpar studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [2]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký