Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Zemanová Hana Ing. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 17
  • Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [6]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
33 % [2]
4:
50 % [3]
5:
16 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.83

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
33 % [2]
4:
50 % [3]
5:
16 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.83

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Pripravu, dobry clovek
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Snažila sa vysvetľovať tak aby sa to dalo pochopiť.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Strukturu a matematický úvod.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zápočtové testy byly dost jednoduché. Překvapilo mě že se vesměs jednalo o příklady ze skript, které jsme počítali na cvičeních. Ale nakonec se ukázalo, že na zkoušce to není moc jiné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Cviciaca vobec nevie zaujat, no ani vysvetlit danu problematiku. Sama je mnohokrat z toho pomotana, neista. Pocita velmi pomaly a vsetko pise slovne na tabulu - zbytocne zabity cas. Celkovy vysledok je taky, ze studenti z toho nemaju nic.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Cvičení bylo poněkud nudné. Možná by pomohlo zapojení studentů, nebo urychlení některých částí - čtení zadání úloh apod.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Cvičící by možná měla zvážit vytisknutí svých testů, nežli přepisování na tabuli, které zabere opravdu dlouho, na druhou stranu si ale nemohu stěžovat, že bychom neměli dost času na napsání testu. Mě osobně ale celkem vadilo, že cvičící neuměla srozumitelně vysvětlovat dané příklady. A taky mi trochu vadilo zaměňování pojmů tíhová a gravitační síla.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Mala by sa menej pozerať do papierov. Viackrát si prejsť príklady aby si bola viac istá. Viac komunikovať so študentmi pri riešení príkladov. Skúsiť aj iné spôsoby vysvetľovanie. Veľakrát nebolo jednoznačné čo vlastne počítame.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Výklad. Ing. Zemanová byla občas docela zmatená. Sice byly počítané příklady, ale asi by bylo lepší kdyby studenti počítali u tabule sami. Takhle si Ing. Zemanová počítala něco na tabuli a alespoň mě to nenutilo dávat pozor.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Opísali sme si riešenia príkladov z tabule. Občas sme sa pobavili. Celkovo bolo cviečnie užitočné hlavne na opísanie postupu a výsledkov príkladov.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • S cvicenim ako takym, som bola spokojna. Je to zapotreby si priklady ukazat tam a prepocitat aspon ukazkovo.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 3.83

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 33 % [2]: 3
  • 4 : 50 % [3]: 4
  • 5 : 16 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 16 % [1]: obtížný
  • 3 : 50 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký