[01MAL] Matematická logika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 9
- Procento hodnotících: 22 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 9 studentů.
- Ukončilo předmět: 3 studentů.
- Průchodnost: 33 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
-
Dobře vysvětlené a procvičené základy logiky. Velmi kvalitně vyučovaný předmět, i když nároky na studenty jsou vcelku vysoké.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Přednášky byly vcelku zajímavé, přednášené v rámci možností srozumitelně a příjemným způsobem. Avšak látky je na jeden semestr poměrně velké množství, tedy náročnost přednášek a "hustota informací" je velmi vysoká. V důsledku toho jsou některé koncepty (zvláště z konce semestru) přednášeny vzhledem k jejich složitosti velmi rychle. Chtěl bych velmi ocenit přidání cvičení k předmětu - velmi mi pomohla k pochopení látky. Cvičící má velmi neobvyklý styl (přičítám to tomu, že není z FJFI), vidím to spíše jako pozitivum, i když nějakou dobu trvalo, než si studenti s cvičícim "na sebe zvykli". Náročnost zkoušky velmi závisí na tom, zda se chcete zúčastnit teoretické části. Pokud ne, je zkouška v pohodě zvládnutelná (za předpokladu, že jsou cvičení a vy na nich děláte, co máte). Pokud ano, předpokládám, že je zkouška velmi náročná.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
-
N :
Oznámkujte předmět [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [1]: ano
- 3 : 50 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká