Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Cintula Petr doc. Ing. Ph.D. - [01MAL] Matematická logika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 3
  • Procento hodnotících: 66 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Stojí za to je navštěvovat i přes to, že jsou slidy dostupné na internetu, protože to opravdu pomůže pochopení látky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Komunikace se studenty.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Snaží se, aby studenti chápali, co se děje na tabuli
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Vzhledem k tomu, že jde o matematickou logiku, tak by občas neškodilo dělat věci trochu precizněji, hlavně u prvních kapitol.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Občas je v některých věcech trochu vágní - jako student si nejsem jist, v ćem si mohu dovolit být vágní a kdy je potřeba být exaktní
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Slidy z internetu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Prezentace, poznámky ze cvičení
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouška byla pořádná a dobře vedená. Zkoušející opravdu prozkouší části z celé látky a probere zajímavé příklady.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Přehlednost výkladu, komunikace se studenty.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 50 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [1]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký