[01MANA] Matematická analýza A 1, zkouška
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 28 / 272
- Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 272 studentů.
- Ukončilo předmět: 123 studentů.
- Průchodnost: 45 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [26]
-
Značný nepoměr složitosti jednotlivých částí zkoušky, všechno jinak než minulý rok, což se může stát znovu- připravit se na vše...Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Kvalitní výuka matematického aparátu. Určitě se vyplatí nechat si uznat praktickou část.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Hodnotím zkouškust. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Podobně jako u algebry - uznaná praktická část ze semestru je téměř nutnost pro ne tolik problémové složení zkoušky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Viz předmět matematická analýza 1.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Viz MANst. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Zkouška opředená velkým tajemstvím.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
V podstatě opakování ze střední skoly (pokud se na ni vyučovalo vyšetřování FCE atd.), ale obtížné na důkazyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Až zde jsem pochopil, co a jak je správněst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Nejtěžší zkouška zimního semestru.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Test, kde je potřeba mít obsáhlé znalosti z odpřednášených témat.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Velmi přínosné přednáškyst. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PV
-
Pokud vám jde projít, pak je to až směšně jednoduchá zkouška (prakticky stačí se jen naučit cca 10 základních definic a spokojit se s éčkem).st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Ze zkoušky z matematické analýzy 1 zbyla už jenom pověst. Nejlehčí zkouška semestru.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
O zkoušce u pana docenta Pošty kolují různé zvěsti, které mě zpočátku vyděsily, zkouška mě však mile překvapila.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
nejtežší předmět prvního semestru (ročníku), ze začátku pusobí jako velky šokst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Osobne som považoval zloženie tejto skúšky za najdôležitejšie.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Prý že vyhazovací zkouška....mám pocit, že od letoška už asi tolik nee.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072
-
Šlo to.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Velmi náročný předmět, na zkoušku je potřeba se poctivě připravit. Podstatná je znalost znění všech vět, případně pochopení principu tvoření důkazů u těch nejdůležitějších vět.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Je opravdu potřeba být důsledný ve všem.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Nezbytný předmět ke studiu matiky a fyziky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
zkouškast. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Zkouškast. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Přílišný důraz na přesnost. Nutnost umět 10 vět bez chyby k projití vede k memorizaci ne pochopení :-/.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Velmi těžký, ale zásadní a potřebný předmět.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
N :
Oznámkujte předmět [28]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [8]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [14]: 2
- 3 : 14 % [4]: 3
- 4 : 7 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]
Průměr odpovědi: 1.26
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 78 % [22]: ano
- 3 : 10 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 7 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká