Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MIP] Míra a pravděpodobnost

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 25
  • Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 25 studentů.
  • Ukončilo předmět: 12 studentů.
  • Průchodnost: 48 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
    • Předmět MIP důkladně vysvětlí základy teorie pravděpodobnosti s korektním zavedení všech pojmů, což je velký rozdíl od výuky pravděpodobnosti na jiných fakultách ČVUT (alespoň dle mých informací). Těším se co přinese předmět MAS.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Došlo k rozdělení pravděpodobnosti a statistiky, přibylo cvičení a to je dobře. Dobrovolné a zápočtové úlohy ze semestru pomohly k porozumění, ale na můj vkus bylo nedořešených úloh, problémů a důkazů až příliš. Z pohledu béćkaře jednoznačně nejtěžší probíraná látka a zkouška za dosavadní studium.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Jeden velký chaos proložený nekorektními vtípky, ale nakonec se to ukázalo být vcelku milým předmětem, minimálně proto, že nepředpokládá nějakou předchozí znalost
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Předmět trpí tím, že na něj chodí áčkoví i béčkoví matematici. Áčkaři nemají pořádně zavedenou teorii míry, přednášející to ví a snaží se jim to narychlo dovysvětlit. To ale mě jakožto béčkovému matematikovi dělalo v hlavě pouze zmatek, protože jsem měla míru vybudovanou pořádně od základů a musela jsem řešit, jestli zjednodušení přednášejícím odpovídají tomu, co znám. Závěr: kdyby měli áčkaři pořádně vybudovanou míru (není problém doktora Kůse) hodně věcí by se dalo zjednodušit tím, že bychom si pouze ztotožnili pojmy. Dále vlastně nechápu, proč to má AMSM nově jako povinný předmět. Předmět jde hluboko do teorie (např. k čemu je mi osm znění ZVČ?) s minimálním důrazem na použití. To se ukázalo na prvních dvou cvičení z Matematické statistiky, kde jsme opakovali pravděpodobnost a všichni jsme víceméně byli před tabulí bezradní. Myslím, že absolventi AMSM by měli být zaměření na praxi.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Velmi náročný předmět, na pochopení i orientaci v látce
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
N :  Oznámkujte předmět [5]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 40 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [3]: ano
  • 3 : 20 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká