Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kůs Václav Ing. Ph.D. - [01MIP] Míra a pravděpodobnost

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 21
  • Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [9]
1:
0 % [0]
2:
55 % [5]
3:
44 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.44

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
0 % [0]
2:
50 % [2]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
0 % [0]
2:
60 % [3]
3:
40 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Jedny z nejnáročnějších přednášek vůbec, kolikrát z nich člověk odejde s hlavou jako balón i když výklad sledoval velmi pozorně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nevím, proč jsme v tak vysokém počtu bylí v malé učebně. Do deseti minut se tam nedalo dýchat a neusnout bylo nad lidské síly.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Na začátku semestru říct jasná pravidla získání zápočtu. Očekávala bych, že zápočet se uděluje za příklady, tudíž se mi nelíbilo, že většina zadávaných úkolů byla z teorie.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Obecně se mi nelíbily podmínky na zápočet, které se v průběhu semestru měnily. Výsledná metoda "někdy mi ty úkoly přineste" není zrovna motivující a navíc sám pan Kůs neměl představu kolik a jaká zápočtová cvičení zadal.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Vlastní zápisky a zápisky z FTP, kolikrát jsem se v těch svých nemohla dobrat toho, co vlastně co znamená
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška rozhodně není lehká, pan Kůs vám zadarmo nic nedá. Ovšem, kdo se látku poctivě naučí nemá se složením zkoušky problém.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Když pan asistent říká, že může mít i šest hodin, tak nevtipkuje, někdo ji měl i delší, ale je to v podstatě příjemná zkouška, máte čas a klid si všechno pořádně rozmyslet a se zkoušejícím to všechno prodiskutovat. Pokud student ukáže, že není úplně marný, tak dostane prostoru kolik potřebuje.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Extrémně dlouhá zkouška. Do teď nevím, co je pro zkoušejícího důležité. Nelíbilo se mi, že když mi někde vypadl nějaký zřejmý předpoklad, který jsem hned věděla, když se mě dozeptal, že z toho dělal velký problém. Při takovém objemu látky se to stane jednoduše. Sám taky není vždy přesný. Také se mi nelíbilo, že před námi komentoval výkony našich spolužáků, kteří přišli na zkoušku nějaký termín před námi. Ale formát, že postupně ladíme naše odpovědi, se mi líbil.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Pan přednášející je opět jeden z těch lidštějších, se kterými jsem se setkal. Připomínal mi svým přístupem přednášející předmětů ELMA a MECH.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Praktické připomínky a různé úsměvné ozvláštnění pomohly k udržení pozornosti Zábavné, příjemné a uvolněné hodiny
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Líbilo se mi, že na začátku každé hodiny opakoval, co jsme dělali minule.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Zápis je průměrný, ani hezký, ale ani vyloženě nečitelný. Pozor na oblíbené změny znění vět v průbehu důkazu.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Zkrátit čas strávený opakováním pojmů z předešlých přednášek. A nepřetahovat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Klasicky v zápisu na tabuli, rozmyslet si pořádně, jaké úkoly jsou povinné a jaké ne, vynechat vtípky... Nejspíš to přednášející myslí dobře, ale věřím, že některými někoho opravdu mohl dotknout
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Končit včas. Říct nějaký zdroj, kde bychom našli důkazy, které na přednášce nedodělává, a jsou např. za domácí úkol. Ne vždy se mi na ně podařilo přijít. U některých je to asi jedno, ale na některé dosti důležité věty navazujeme ve statistice, tak by chtělo mít je pořádně dokázané. Ještě by stálo za zvážení, jestli to s tou teoretičností nepřeháníme, není moc povzbudivé, že některé věci, které mi dokazujeme, mají na Matfyzu jako definice. Z takto poskládaného předmětu mám problém si odnést, co je pro mě vlastně důležité.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení by mohla být svižnější, pokud bychom nevedli filosofické řeči o tom, co je nezávislý výběr a podobně. Dostali bychom se i k užitečnějším příkladům.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 60 % [3]: 2
  • 3 : 40 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký