Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01NUM1] Numerická matematika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 30
  • Procento hodnotících: 30 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 30 studentů.
  • Ukončilo předmět: 22 studentů.
  • Průchodnost: 73 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Předmět byl zajímavý, akorát v první části byly metody mezi sebou dost podobné, a když se potřetí ukazuje téměř to samé odvození, tak není složité ztratit pozornost.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Teoretické odvozování metod pro řešení lineárních rovnic, vl. čísel, derivací atd. Předá i užitečný náhled do problematiky počítání na počítačích.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Hrozný předmět. Pan Oberhuber nudně podává už tak nudnou látku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Stručný teoretický úvod k numerické matematice. Více se probírá teoretická funkčnost metod než jejich praktické využití nebo implementace.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Předmět je zajímavý, podstatné je zapamatovat si a pochopit způsoby funkce metod a kdy jsou účinné. Chtělo by to i nějaké cvičení.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Teoretický úvod do numerickej matematiky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Název jasně vypovídá o náplni..
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Základy numerické matematiky, bohužel ve velmi teoretické podobě.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
N :  Oznámkujte předmět [9]

Průměr odpovědi: 2.22

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 77 % [7]: 2
  • 3 : 22 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]

Průměr odpovědi: 1.22

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 77 % [7]: ano
  • 3 : 22 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká