[01REAN] Regresní analýza dat
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 28
- Procento hodnotících: 28 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 28 studentů.
- Ukončilo předmět: 14 studentů.
- Průchodnost: 50 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Lineární regrese a robustní statistiky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Předmět prohlubuje znalosti z Regresní analýzy, asi v půli semestru přejde k robustní regresi. Největší přínos je na cvičeních, že kterých se dá odnést docela obstojnou znalost a schopnost regrese na libovolných datech.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
-
Předmět se zabývá teorií analýzy dat a aplikací v programu RStudio. Přednášky nejsou příliš obohacující, a tak všechna práce zůstává na cvičeních. Na konci je třeba absolvovat zkouškovou písemku, která je velmi lehká, a vypracovat poměrně dlouhá zápočtový kód.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Regresní analýza z rychlíkust. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Přednášky nic moc, cvičení ještě horší. Nejvíc mi dalo vypracování zápočtové práce, ke které jsem si ale většinu věcí musel dohledat sám, neb jejich zpracování v rámci předmětu mě dostatečně nepřipravilo.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
-
Na této fakultě jsem bohužel zažil několik naprosto hrozně vedených předmětů v čele s TSLO a NSAP, které v anketě již mnoho let získávají negativní hodnocení, ale vedení na ně nereaguje. Nemělo by tedy být divu, že takových předmětů je více - přesto mě způsob výuky REANu nechal v naprostém šoku.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
-
Pro mě jeden z nejhorších předmětů na FJFI... Navíc s velkým potenciálem být užitečný ? a o to je to horší.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 2.88
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 25 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 37 % [3]: 4
- 5 : 12 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 62 % [5]: ano
- 3 : 12 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká