Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Franc Jiří Ing. Ph.D. - [01REAN] Regresní analýza dat

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 16
  • Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [8]
1:
25 % [2]
2:
25 % [2]
3:
37 % [3]
4:
12 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
25 % [2]
2:
25 % [2]
3:
37 % [3]
4:
12 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Oceňuji povídavost a velkou ochotu vše vysvětlit a odpovědět na každý dotaz. Dále poskytnuté R kódy, které byly poměrně dobře a srozumitelně okomentovány. (doufám však, že na nich bude v dalších letech ještě zapracováno, úroveň a množství komentářů se dá ještě mnohem vylepšit)
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Přípravu na cvičení, tzn napsaný kód a úkoly.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Snahu všechno pořádně vysvětlit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Velmi pozitivní přístup a snaha vysvětlit metody základní i pokročilé regrese v R.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
    • Ochotu vysvětlovat.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Formát cvičení, kdy se řádek za řádkem odklikával poskytnutý kód mi nevyhovoval a můžu tvrdit, že mým sousedům rovněž ne. Ani na desátý pokus se mi nepodařilo udržet pozornost déle než pár minut: buď člověk kouká na plátno, a to se soustředit moc dlouho nevydrží, a nebo jen bezmyšlenkovitě odklikává již připravený kód a brzy se v něm ztratí. Nemám tu zkušenost, takže moc nevím, jak by se to dalo zlepšit, můžu však zavzpomínat na cvičení programování v prváku, která mi přišla lepší. Tam byl cvičícím uveden krátký příklad nějakého konceptu a všichni pak vypracovávali samostatné úlohy, kterými se učili. Nejspíše se toho v průběhu jedné hodiny stihne mnohem méně, ale ve stávajícím formátu jsme si stejně museli všechny cvičení na konci semestru projít znova, protože ze školy jsme si toho pramálo odnesli.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Možná by stalo za to neposkytovat kód na začátku cvičení, ale programovat současně se studenty.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Možná psát kód přímo na projektoru při cvičeních. Poslané skripty jsou dobré pro následné doučování doma, ale během cvičení se dá obtížněji stíhat tempo procházení a pak kód reprodukovat. Ale chápu, že není na celou látku dostatek času.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
    • Myslím, že by bylo lepší probírat kód pomaleji, postupně. Tedy ne nejprve projít celý kód a nechat studenty napospas úkolům, ale projít část, nechat je si to zkusit, zeptat se na případné dotazy/problémy a pak teprve přejít k další části kódu. Také by pomohlo více okomentovat kód..
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Nemluvit tak rychle a spíše než "hodinu sólo rychle mluvit a pak nechat 40 minut na procvičení" zavést klasický systém "teď se věnujeme tomuto kousku, takhle to vypadá a teď si to zkuste". Jinak se v tom člověk prostě při nejlepší vůli po 5 minutách ztratil a pak už se nedalo chytit. Také zápis na tabuli byl dost nečitelný, ale na tabuli se moc nepsalo.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Pokud by se někdo chtěl učit, prezentace z webu by mu stačili.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • prezentace
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Rychlé projití prezentaci.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
    • Nic
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Zkouška byl vlastně jeden kraťoučký test, který napsal snad každý.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Zkouška je s panem profesorem psaná písemně a je vskutku jednoduchá. Získání zápočtu není obtížné, ale časové náročné (ale je zdaleka nejpřínosnější)
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
    • Zkoušková písemka je neskutečně jednoduchá, není na ni potřeba žádná příprava. Zápočtový kód, který je potřeba vypracovat, pak změní známku z písemky o jeden stupeň vzhůru, či dolů. Zhotovení kódu je poměrně časově náročné, dá se z většiny zvládnout s materiály ze cvičení.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
    • Zkouška byla už jen formalita. Mnohem zásadnější byla zápočtová úloha, kterou bych zkouśku zcela nahradil.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Je fajn naučit se v novém jazyce (R), ale když už se učíme tolik předmětů v Matlabu, tak úplně nechápu, proč v tom nepokračovat. Ušetřily by se 2 přednášky, kdy se musíme naučit (primitivně) programovat v novém jazyce.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
    • Cvičení vypadají zhruba takto: Cvičící za 60 minut proletí bleskovým tempem velké množství jich napsaného kódu v R, načež řekne "Tak si to teď zkuste" V tu chvíli nastává chaos, neb kvůuli temu předchozí části prakticky nikdo neví, co má dělat. To po několika cvičeních ústí v to, že na cvičení nikdo nic nedělá, protože jim je blbé zeptat se stylem "Mohl byste to zopakovat celé od začátku tak 3x pomaleji?" Přitom ve výsledku vypracování zápočtové úlohy není tak složité, když člověk ví, co má dělat - asi by pomohlo jít po menších celcích, dělat opravdu jenom věci toho typu, jaké byly v zápočtové úloze, a nezačínat každé cvičení zase od začátku s novým datasetem.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
    • Cvičení mají velký potenciál být dobrá, bohužel forma je nevyhovující. Ve výsledku nemám pocit, že bych programování v R rozuměla o mnoho lépe, než před zahájením docházky na REAN, což je velká škoda.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 10 % [1]: Skripta
  • 3 : 10 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 10 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 33 % [2]: ne
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 2.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: 1
  • 2 : 25 % [2]: 2
  • 3 : 37 % [3]: 3
  • 4 : 12 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 87 % [7]: obtížný
  • 3 : 12 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký