[01ZTG] Základy teorie grafů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 27
- Procento hodnotících: 22 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 27 studentů.
- Ukončilo předmět: 18 studentů.
- Průchodnost: 66 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Po absolvování tohoto předmětu má student dobrý přehled v základních pojmech z teorie grafů. Látky je hodně, ale neučí se to špatně, je to i docela zábavné.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
Předmět probírající spoustu oblastí z teorie grafů. Skládá se z dvou přednášek týdně, žádná práce od studenta není vyžadována. Témata jsou odlišná od čehokoliv v dosavadním studiu a je zábavné pronikat do nové oblasti, kde se pro důkazy používají dosud neviděné postupy. Obtížností přípravy na zkoušku si předmět nezadá s nejtěžšími absolvovanými předměty. Povaha přednášek byla mírně schizofrenní a jejich kvalita, zdá se mi, do značné míry souvisela s rozpoložením přednášející a tím, jak ji dané téma baví. Střídaly se tak přednášky, které byly zábavné, pochopitelné a jejich výsledkem byli i použitelné zápisky s jinými, kde jsem nic nechápal a z popsaných papírů jsem se učit nemohl.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
Zajímavý a důležitý předmět.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
Krásná matematická teorie, navíc bravurně odpřednášena. Co víc si přát?st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika V
-
Skvěle vedený zábavný a zajímavý předmět.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
Predmet je zaujimavy a p. prof. Pelantova prednasa s nadsenim, cim este viac podporuje atraktivitu tohto predmetu. Dajte si pozor na to, ze aj napriek tomu, ze predmet obsahuje mnoho jednoduchych uvah, tych uvah je naozaj mnoho a treba si na pripravu najst dostatocne mnozstvo casu. Je skoda, ze predmet nema cvicenie, myslim, ze by pozitivne prispelo k pochopeniu latky.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [3]: ano
- 3 : 50 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká