Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01ZTG] Základy teorie grafů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 18
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [6]
1:
66 % [4]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
66 % [4]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Vyplatí se látku si průběžně procházek a na přednáškách dávat pozor.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Na přednášky jsem se těšila. Jedny z nejlepších, které jsem na jaderce zažila.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Zážitek, který zůstane v paměti dlouhou dobu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Wikiskripta, která jsou velmi dobře napsaná, a vlastní poznámky, tam kde se obsah přednášky odchyloval od popsané látky ve skriptech.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Vlastní zápisky s občasným nahlédnutím do wikiskript.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Na začátku jsme si náhodně vylosovali jeden z příkladů, které byly předem zveřejněny. Žádný z nich není nějak výrazně složitý, příprava předem se ale určitě vyplatí. Pak následovalo klasické zadání téma, zpracování všech mých znalostí, pitvání detailů atd.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Zkouška byla fajn
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Velmi spravedlivá a důkladná zkouška. Paní profesorka je hodná, milá a nestresuje. Když vidí, že se v látce, které není málo, orientujete, tak spíš pomůže, než potopí.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika V
    • Zkouška je náročná a je potřeba se na ni dobře připravit, na druhou stranu o to lepší pocit to potom je :) hodnocení je objektivní, spíše mírnější než přísnější. Na konci semestru byla (nepříliš dlouho dopředu oznámená) možnost odbýt si praktickou část zkoušky na hodině odprezentováním některého dopředu známého příkladu, důrazně doporučuji tuto možnost využít!
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Oceňuji zápal pro věc a vrozenou schopnost učinit témata zajímavá. Některé přednášky byly ty nejlepší, jaké jsem na Jaderce navštívil.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Oceňuji, že se snaží, aby všichni chápali, co se děje.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Přesnost, jasnost výkladu, zapálení pro látku, schopnost zaujmout, ochota konzultovat, vyvrátit mylné tvrzení během 10 sekund protipříkladem, přednáší spatra. Prostě není skoro co vytknout
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika V
    • Snaží se přednášky udělat maximálně zajímavé, látce výborně rozumí, je vstřícná ke studentům a jejich dotazům, je s ní legrace, používá barevné křídy.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Nadsenie, zaujem o to, aby sme rozumeli.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • Možná trochu víc psát na tabuli.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Občas bylo těžké udržet tempo s přednáškou, zvlášť když se probíral nějaký důkaz obrázkem a nepsalo se moc na tabuli. Na druhou stranu nebyl problém se přihlásit a poprosit o zopakování.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Zápis na tabuli byl u složitých důkazů tristní. Nebýt wikiskript, ze studia na zkoušku by se stala noční můra.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Občas došlo k nějakému tomu zamotání, také zápis by u složitějších důkazů mohl být lepší (zvláště pak u těch, které nejsou ve wikiskriptech, a tedy se špatně dohledávají). Také by bylo fér oznamovat možnost odbytí praktické části zkoušky více dopředu než 2 dny, takhle se v daném čase spousta lidí třeba učila na nějaký předtermín a museli kvůli tomu dělat kompromisy...
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
    • Občas lépe psát na tabuli.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T069 Matematická fyzika V
    • Niekedy, ked nevie na prvykrat najst spravne slova, tak to posobi matuco.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 12 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 16 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5