[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 33 / 308
- Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 308 studentů.
- Ukončilo předmět: 94 studentů.
- Průchodnost: 30 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [32]
-
Zkouška je objektivní, výborně vedená, středně obtížná.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Dobrý základ fyziky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Již psáno u pana Zatloukalast. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
mechanika je zakladst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
-
Pokud jste celkově ze zápočtových písemek nedostali 7,5+/8 bodů, pak jste museli před ústní částí zkoušky psát písemnou praktickou. Ta byla mnohem těžší než následující teoretická ústní.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
přednášky srozumitelné, velkou výhodou je dokumentace všech přednášekst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Viz předmět mechanika.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Břeňst. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Příjemná zkouška, jejíž ústní část bych si dal klidně znovu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Škoda, že na poslední kapitoly už nezbylo moc času.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Srozumitelné podání výkladu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
srozumitenlý, zajímavý předmět příjemná zkouška pro ty co se opravdu učilist. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Test, na který je potřeba se řádně připravit a nepodcenit ani počítání příkladů.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Vše jsem napsal k předmětu Mechanika (ne Mechanika - zkouška).st. průměr: neuveden st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
Zkouška byla náročná, ale odpovídala tématům z přednášek a příkladům ve skriptechst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Zkouška byla přátelská a člověk se na ní necítil příliš nervózněst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Zkouška mimo systém, neboť v systému by měla příliš malou průchodnost...st. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
Pokud si troufáte a máte čas, jděte zkusit předtermín. Dá se to v pohodě zvládnout a ušetříte si dost práce o zkouškovém.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Předmět náročný. Zkouška snazší. Velice oceňuji možnost napsat si praktickou část jednou správně bez závislosti na uspěchu u ustní zkoušky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Velmi zajímavý předmět, který má pan doktor Břeň skvěle zmáknutý.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Předmět mě velice bavil díky přednášejícímu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Zkoušku není dobré podcenit. Vypadá výrazně jednodušeji než ty matematické, ale obsahuje zase mnohem více látky, kterou se zkrátka musíte naučit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Dá se naučit i bez hlubšího pochopení problémust. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Mechanikast. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
libili se mi příklady ze života.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R072 PO
-
Líbilo se mi, že se přednášky natáčely.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Zkouška, oceňuji, že praktickou část stačilo složit jen jednou (i v jiný termín) , jak nebylo u matematikst. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Velmi zajímavé přednášky, poutavý výklad.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Nicst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Pan Břeň je super člověk, dobře učí ale vůbec neumí vysvětlovat. Já jsem si v jeho hodinách připadal jako Alenka v říši divů. Mechanika mi osobně dělala největší problémst. průměr: neuveden st. obor: 3901R072 PO
-
Teoretická část zkoušky jsou otázky z toho co se probralo, naučit se dá. Praktická je těžší, musíte si uvědomit hodně spojitostí a ještě k tomu perfektně ovládat potřebný matematický aparát.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Velmi dobrý přednes od doktora Břeně, kladně hodnotím také přednášky s experimenty na půdě MFF. Během studia mi velmi pomohlo, že přednášky byly k dispozici na youtube.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
N :
Oznámkujte předmět [33]
Průměr odpovědi: 1.24
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 81 % [27]: 1 (výborně)
- 2 : 12 % [4]: 2
- 3 : 6 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [33]
Průměr odpovědi: 1.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 57 % [19]: ano
- 3 : 24 % [8]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká