Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[12ZEL1] Základy elektroniky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 46
  • Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 46 studentů.
  • Ukončilo předmět: 31 studentů.
  • Průchodnost: 67 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
    • Skvělý předmět na zjištění, co se bude v obvodu dít, pokud v něm je i něco jiného než baterka a žárovka.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Úplné základy elektroniky, jiné předchozí znalosti než co je to integrál a derivace nejsou v podstatě nutností. Pan inženýr má příjemné vystupování a vše dopodrobna vysvětlí. Navíc nad rámec skript uvádí spoustu příkladů z praxe.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
    • Předmět mě dobře naučil Kirchhoffovy zákony a základní zapojení tranzistorů. Přednášející přednáší s prezentací, takže spíš vysvětluje kroky, než aby je přímo rozepisoval. Takhle toho víc stihne, ale pokud vidíte látku poprvé, tak ji většinou nepochopíte. Na začátku semestru to jsou základy, ale pak u tranzistorů a zpětných vazeb přejde na složitější obvody a nějak se předpokládá, že jim porozumíte. Pokud něčemu nerozumíte, tak se ptejte, většina ostatních lidí z gymnázií by taky ráda slyšela odpověď. Já jsem nechtěl u každého obvodu mít deset otázek, a tak mi předmět přinesl méně užitku, než kolik mohl.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
    • Látka je hodně obtížná, je potřeba mít dobré matematické základy.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
    • Bohužel se počítá s tím, že všichni již základy elektroniky znají.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
N :  Oznámkujte předmět [7]

Průměr odpovědi: 1.71

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 42 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 42 % [3]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [6]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká