Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pavel Jaroslav Ing. - [12ZEL1] Základy elektroniky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 31
  • Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [13]
1:
53 % [7]
2:
46 % [6]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.46

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
57 % [4]
2:
42 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
50 % [3]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Obsah přednášek se kryje s obsahem skript, navíc jsou uváděny příklady z praxe a výpočty jendoduchých obvodů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
    • 150 minut večer je náročná přednáška, ale jinak to v rozvrhu nejde. Na hodiny chodí zároveň druháci a prváci, takže mají rozdílné znalosti hlavně v derivacích a integrálech a předmětu Elektřina a magnetismus.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
    • U tříhodinové přednášky je těžké udržet pozornost.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Pan inženýr s námi projel ty nejdůležitější příklady, vše skvěle vysvětlil.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Jediné opravdové cvičení bylo první na Kirchhoffovy zákony, u ostatních témat by si taky měl připravit pár příkladů a dopodrobna je projít.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Dostanete 3 otázky z různých částí skript a čas na přípravu. Pokud něco nevíte, tak vám pan inženýr látku ochotně dovysvětlí. Opravdu se snaží, abyste vše pochopili. Hodnocení je mírné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
    • Zkouška i získání zápočtu je jednoduché. U zkoušky se spíše ptá na chyby, které jste v zápočtu měli. Z přednášek dá tři témata, která máte popsat.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
    • Zkouška probíhá v klidu, v příjemné atmosféře. Pan inženýr dá každému 3 otázky a dá vám čas na jejich vypracování. Po té jdeme k němu do kabinetu a otázky spolu proberete.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
    • Pan Ing. Pavel je u zkoušky velice příjemný hodnotí velice shovívavě.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Ochotu vše dopodrobna vysvětlit, neustálé opakování nejklíčovějších znalostí, aby si je člověk opravdu vštípil do paměti.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
    • Pan inženýr je skvělý přednášející a svému oboru naprosto rozumí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
    • Pristup k studentum
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Na začátku si musí udělat test pro studenty, aby zjistil, jak na tom doopravdy jsou (hlavně co se týče obvodů), protože myslím, že naše schopnosti přeceňuje. A odpovědi rozlišit přibližně takto: netuším; uměl jsem, ale zapomněl; umím.
      Šimon Jelínek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
    • Mohlo by se jet trochu rychleji, ale to je asi individuální záležitost...
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
    • asi v ničem
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Člověk je mírně nervózní, když musí nahlas počítat před celou přednáškovkou.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 66 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 100 % [7]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 1
  • 2 : 42 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 14 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 57 % [4]: lehký
  • 5 : 28 % [2]: velmi lehký