Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[15CH1] Obecná chemie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 22 / 176
  • Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 176 studentů.
  • Ukončilo předmět: 150 studentů.
  • Průchodnost: 85 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
    • Základy chemie, do šesti večer je těžké udržet pozornost (ne, že by to vhledem k zápočtu zadarmo bylo potřeba).
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Pokračování středoškolské chemie.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Ty přednášky, kam jsem dorazila, byly zajímavé - problém je zvládnout celé tři hodiny (zvlášť pokud máte předtím jinou, delší výuku). Navíc požadavky na získání zápočtu neexistují.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • 3 hodinová přednáška v pomalém tempu. Náplň se zdála být docela zajímavá, ale ne natolik, abych tam chodila.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Skvělý základ chemie podávaný s nadšením a hlubokým porozuměním. Nedoceněný a nedocenitelný předmět.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Slušný úvod do chemie pro pokročilé.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika V
    • Základy chemie, pro někoho povinné, pro jiné kredity zdarma.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • 1 3-hodinový blok bylo těžké vydržet, víc by mi vyhovoval 2 hodinový blok - třeba 1 týden 1 2-hod blok, další týden 2 2-hod bloky (taky dá 3 hod týdně)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Celkem pohodový předmět, který člověka dobře uvede do chemie.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • chemie
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Chemie
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Dobrý předmět pro ty, jenž nebyli na gymnazium
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Frajer
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika V
    • Jak jinak strávit úterní večery než Obecnou chemií. Předmět vás vrátí zpět na střední školu a někdy naopak bez varování vhodí do pokročilé chemie. Velmi jednoduchá kritéria pro získání zápočtu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Na základní i střední škole jsem měl k chemii docela odpor. Tady jsem pochopil, že to nebylo chemií, ale učiteli, protože chemie přednášená panem Motlem ve mě probudila náklonnost k této disciplíně. Naštěstí tato náklonnost není moc velká.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Někdy mnou trochu nepochopená koncepce přednášek, každopádně zajímavé.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Předmět je dobré odreagování od vší matematiky, která zabírá většinu doby
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Predmet, kde máte možnosť nájsť prepojenie s fyzikou (termika)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • První hodina zaujala další oproti všem ostatním předmětu táhle(pomalé probírání).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • snadný předmět
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
N :  Oznámkujte předmět [22]

Průměr odpovědi: 1.86

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 45 % [10]: 1 (výborně)
  • 2 : 31 % [7]: 2
  • 3 : 13 % [3]: 3
  • 4 : 9 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]

Průměr odpovědi: 1.59

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [11]: ano
  • 3 : 9 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 18 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká