[15CH1] Obecná chemie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 22 / 176
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 176 studentů.
- Ukončilo předmět: 150 studentů.
- Průchodnost: 85 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
-
Základy chemie, do šesti večer je těžké udržet pozornost (ne, že by to vhledem k zápočtu zadarmo bylo potřeba).Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Pokračování středoškolské chemie.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Ty přednášky, kam jsem dorazila, byly zajímavé - problém je zvládnout celé tři hodiny (zvlášť pokud máte předtím jinou, delší výuku). Navíc požadavky na získání zápočtu neexistují.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
3 hodinová přednáška v pomalém tempu. Náplň se zdála být docela zajímavá, ale ne natolik, abych tam chodila.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Skvělý základ chemie podávaný s nadšením a hlubokým porozuměním. Nedoceněný a nedocenitelný předmět.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Slušný úvod do chemie pro pokročilé.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika V
-
Základy chemie, pro někoho povinné, pro jiné kredity zdarma.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
1 3-hodinový blok bylo těžké vydržet, víc by mi vyhovoval 2 hodinový blok - třeba 1 týden 1 2-hod blok, další týden 2 2-hod bloky (taky dá 3 hod týdně)st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Celkem pohodový předmět, který člověka dobře uvede do chemie.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
chemiest. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Chemiest. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Dobrý předmět pro ty, jenž nebyli na gymnaziumst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Frajerst. průměr: neuveden st. obor: 3901R065 Informatická fyzika V
-
Jak jinak strávit úterní večery než Obecnou chemií. Předmět vás vrátí zpět na střední školu a někdy naopak bez varování vhodí do pokročilé chemie. Velmi jednoduchá kritéria pro získání zápočtu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Na základní i střední škole jsem měl k chemii docela odpor. Tady jsem pochopil, že to nebylo chemií, ale učiteli, protože chemie přednášená panem Motlem ve mě probudila náklonnost k této disciplíně. Naštěstí tato náklonnost není moc velká.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Někdy mnou trochu nepochopená koncepce přednášek, každopádně zajímavé.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět je dobré odreagování od vší matematiky, která zabírá většinu dobyst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Predmet, kde máte možnosť nájsť prepojenie s fyzikou (termika)st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
První hodina zaujala další oproti všem ostatním předmětu táhle(pomalé probírání).st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
snadný předmětst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
N :
Oznámkujte předmět [22]
Průměr odpovědi: 1.86
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 45 % [10]: 1 (výborně)
- 2 : 31 % [7]: 2
- 3 : 13 % [3]: 3
- 4 : 9 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]
Průměr odpovědi: 1.59
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [11]: ano
- 3 : 9 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 18 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká