Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Motl Alois Ing. CSc. - [15CH1] Obecná chemie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 20 / 150
  • Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [20]
1:
50 % [10]
2:
30 % [6]
3:
15 % [3]
4:
5 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [20]
1:
50 % [10]
2:
30 % [6]
3:
15 % [3]
4:
5 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Zápal, vlastní definice, osobité pojetí.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Hlavně vstřícnost při vysvětlování dotazů a také přehlednost zápisu na tabuli.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Elán, svojské prednášanie, ktoré si obľúbi hádam každý, znalosti
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Líbí se mi, jak jednoduše vysvětluje jinak složité věci
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Má v oboru velké zkušenosti.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • nevím
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Velký přehled, byla to taková One man show.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Vlastní, lehce pochopitelné definice a jednoduše vysvětlené zákonitosti.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Zhustit informační obsah. Přednáška má 150, důležité informace by se dali sdělit za 50. To je zbytečné a únavné, spousta lidí úplně ztrácí pozornost, dělá něco jiného.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Někdy by se nemusel u jednoho tématu tolik zdržovat a tolikrát danou věc opakovat
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Neuměl to podat, výklad byl poněkud monotónní. V kapitole o orbitalech mohlo být lépe zdůvodněno, proč to tak je. Schrödingerova rovnice jakoby spadla z nebe, snad se ji dočkáme i ve fyzice - tady asi chápu, že odvozovat ji by bylo nad rámec předmětu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • nevím
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Niekedy som mal problém nájsť nadväzujúce poznámky v skriptách ale je to z veľkej časti moja chyba, kedže som používal iba jedny.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Občas se vyskytují na tabuli chyby a výklad velmi pohodového stylu občas nabádá k dohánění spánkového deficitu.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Aby se předešlo nevnímání lidí a rozvleklosti výkladu, dala by se dvousemestrální chemie zhustit do jednoho semestru se zkouškou.
      Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Když už 3 hodiny v bloku, tak radši s drobnou pauzou.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • nic
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Poněkud dlouhotrvající (ale i tak jsem radši, než kdyby to bylo rozdělené)
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Vyhovující
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [20]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [10]: 1
  • 2 : 30 % [6]: 2
  • 3 : 15 % [3]: 3
  • 4 : 5 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [20]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 5 % [1]: obtížný
  • 3 : 5 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 20 % [4]: lehký
  • 5 : 70 % [14]: velmi lehký