Motl Alois Ing. CSc. - [15CH1] Obecná chemie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 20 / 150
- Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [20]
1: |
|
50 % [10] |
2: |
|
30 % [6] |
3: |
|
15 % [3] |
4: |
|
5 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [20]
1: |
|
50 % [10] |
2: |
|
30 % [6] |
3: |
|
15 % [3] |
4: |
|
5 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Zápal, vlastní definice, osobité pojetí.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Hlavně vstřícnost při vysvětlování dotazů a také přehlednost zápisu na tabuli.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Elán, svojské prednášanie, ktoré si obľúbi hádam každý, znalostist. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Líbí se mi, jak jednoduše vysvětluje jinak složité věcist. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Má v oboru velké zkušenosti.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
nevímst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Velký přehled, byla to taková One man show.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Vlastní, lehce pochopitelné definice a jednoduše vysvětlené zákonitosti.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
-
Zhustit informační obsah. Přednáška má 150, důležité informace by se dali sdělit za 50. To je zbytečné a únavné, spousta lidí úplně ztrácí pozornost, dělá něco jiného.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Někdy by se nemusel u jednoho tématu tolik zdržovat a tolikrát danou věc opakovatst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Neuměl to podat, výklad byl poněkud monotónní. V kapitole o orbitalech mohlo být lépe zdůvodněno, proč to tak je. Schrödingerova rovnice jakoby spadla z nebe, snad se ji dočkáme i ve fyzice - tady asi chápu, že odvozovat ji by bylo nad rámec předmětu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
nevímst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Niekedy som mal problém nájsť nadväzujúce poznámky v skriptách ale je to z veľkej časti moja chyba, kedže som používal iba jedny.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Občas se vyskytují na tabuli chyby a výklad velmi pohodového stylu občas nabádá k dohánění spánkového deficitu.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Aby se předešlo nevnímání lidí a rozvleklosti výkladu, dala by se dvousemestrální chemie zhustit do jednoho semestru se zkouškou.Tereza Lehečková st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Když už 3 hodiny v bloku, tak radši s drobnou pauzou.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
nicst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Poněkud dlouhotrvající (ale i tak jsem radši, než kdyby to bylo rozdělené)st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Vyhovujícíst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [20]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [10]: 1
- 2 : 30 % [6]: 2
- 3 : 15 % [3]: 3
- 4 : 5 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [20]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 5 % [1]: obtížný
- 3 : 5 % [1]: středně obtížný
- 4 : 20 % [4]: lehký
- 5 : 70 % [14]: velmi lehký