[16KPR] Klinická propedeutika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 18
- Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 18 studentů.
- Ukončilo předmět: 10 studentů.
- Průchodnost: 55 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Ani po dokončení nechápu, o čem tento předmět přesně byl. Paralelně jsem chodila na předmět Problematika neionizujíciho záření a zde jsem se naučila vše, co jsem mě zajímalo a co se na KPR zlehka naťuklo, např. princip magnetické rezonance, CT, ultrazvuk, rentgen,... Během hodin se toto jen zlehka prolétlo bez jakýchkoli znalostí fyzika a věnovalo se hlavně rozpoznávání defektů na různých snímcích (což bylo zajímavé). Avšak započtový test, který se psal o dva týdny dříve, než nám bylo řečeno, byl pouze o výše zmíněných principech, tedy bez možnosti přípravy.Klára Jašová st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Oddechový předmětst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Základní představa o tom, jak číst RTG/CTst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Zaujímavý predmet :))st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Přednášky jsou jednou za 2 týdny a probírají se hlavně přístroje na principu ionizujícího záření.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 20 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 60 % [3]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká