Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[16RAO] Radiační ochrana

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 14
  • Procento hodnotících: 42 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 14 studentů.
  • Ukončilo předmět: 13 studentů.
  • Průchodnost: 92 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Opakování ZDOZ, JRF12 + radiobiologie, radon, epidemiologie, stínění apd.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
    • Přehled základních principů radiační ochrany.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
    • Komplexní přehled o problematice radiační ochrany - vnější ozáření, vnitřní ozáření, biologické účinky... Velice zajímavý předmět.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Velmi zajímavý předmět, jež mimo jiné shrnuje základy dozimetrii a snaží se vnést řád do dozimetrických jednotek (a že to není jednoduché). Během přednášek se nás pan docent táže, což vás nutí udržet pozornost celé čtyři hodiny a zároveň to slouží k opakování skutečností, které bychom bezpodmínečně měli znát. Úžasné jsou závěrečné dvě přednášky paní Dany Drábové, Ph.D a stejně tak i zkouška s touto dámou. Zkouška s panem docentem Vrbou je poněkud náročnější, je třeba se na ni naučit úplně vše a píše se +/- 4 hodiny. Zkouška obsahuje rovněž příklady, které nejsou zcela jednoduché, neboť na přednáškách se žádné příklady nepočítají.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901T034 Radiologická fyzika PO
    • Kvalita přednášek byla velice nekonzistentní.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Rozvinutí a upřesnění informací ze ZDOZů, nějaká ta biologie, radon, zákony atd.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 33 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [4]: ano
  • 3 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká