Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[17FAR] Fyzika jaderných reaktorů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 10
  • Procento hodnotících: 30 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 10 studentů.
  • Ukončilo předmět: 8 studentů.
  • Průchodnost: 80 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
    • Výborné prezentace. Jeden z mála vyučujících, který má prezentace se dá následně i učit a v případě nepochopení určité látky i vyvodit proč to tak je. Opravdu veliká pomoc při učení. Přednášky dobře strukturované a vedené. Občas složité, ale to vychází z náročnosti látky. Cvičení také dobře vedená. Jak vedoucí tak cvičící vždy ochotni poradit, případně poskytnout konzultaci.
      Dan Fáborský st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
    • Pokračování úspěšných ZAFů, tentokrát za použití vyšší matematiky než násobení a sčítání. Předmět je svým obsahem zajímavý, ačkoli (alespoň za mne) se nejvíce naučíte až u zkoušky, kdy vám jsou vysvětleny nejasnosti, které jste v hodině nepochytili (nezazněly?). Přednášky pěkné, cvičení dobře připravené, ale u cvičení mi nepřišlo, že vždy cvičící věděla, proč co jak je (lagenderovy polynomy postrádaly vysvětlení; tipování definice albeda (počítali jsme asi natřikrát - ve špatných bodech a zprvu i se špatnou definicí)). Test ve stylu ZAFů, ústní náročnější, ale šlo si odnést dobré známky (zvláště když máte šťastnou ruku).
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
    • Završení snah o pochopení základů reaktorové fyziky. Předmět navázal na bakalářské varianty. Přednášející stejný výkon jako dřív. Snad jen trochu chaotické přeskakování mezi tématy, které nám ještě chybí probrat nebo rozšířit. Některé části odpovídali našim kvalitám sovu náročností, jiné by si zase zasloužili prezentovat daleko dřív.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
N :  Oznámkujte předmět [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 100 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká