[18EKO1] Matematická ekonomie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 36
- Procento hodnotících: 11 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 36 studentů.
- Ukončilo předmět: 11 studentů.
- Průchodnost: 30 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
-
Pod názvem Matematická ekonomie se skrývá hlavně lineární programování.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Předmět byl zajímavý, nebyla vyžadována docházka, nicméně kvůli rostoucí náročnosti látky se jej vyplatí navštěvovat.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R056 Aplikace softwarového inženýrství PO
-
Předmět nabízí hezký vhled do lineárního programování, různých typů úloh a jejich řešení. Nerozumím spojení stejného předmětu pro třetí ročník AMSM s prvním ročníkem ASI. Z pohledu třeťáka by ideálně bylo vhodné stavět na základech z předchozích let, ale pokud bude tento předmět zároveň pro třetí a první ročník, tak to není možné. Uvítal bych, kdyby byly realizovány dva předměty. Jeden pro ASI, jeden pro AMSM.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Zbytečný předmět, přestal jsem chodit. Velmi nízká obtížnost, matematika vysvětlovaná tak, aby to zvládli i prváci, laicky... A za to je celých 5 kreditů...st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
N :
Oznámkujte předmět [4]
Průměr odpovědi: 2.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 25 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [2]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 50 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká