[18PRC1] Programování v C++ 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 68
- Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 68 studentů.
- Ukončilo předmět: 14 studentů.
- Průchodnost: 20 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Jen rozšíření znalostí ze Základů programování.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Na cvičeních je úvod do objektově orientovaného programování v C++. Na přednáškách se popisuje programovací jazyk C++. Předmět je přínosný.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
Prišlo mi, že sa to nijak nezhodovalo so sylabom predmetu. Mala som pocit, že sa od nás očakáva, že už sme to všetko niekedy použili.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Objektové C++, za celou dobu jsme dělali asi jen jeden program, u kterého jsem pochopila, že se dá využít i prakticky, to mi na předmětu chybělo.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Zábava pro mladé i dospělé.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Na přednáškách se probírají základy, zatímco na cvičení již pokročilé věci.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Přednášky byly zajímavé, ale cvičení byla velmi vyčerpávající.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 2.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 75 % [6]: 2
- 3 : 25 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 75 % [6]: ano
- 3 : 12 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká