Jarý Vladimír Ing. Ph.D. - [18PRC1] Programování v C++ 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 14
- Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
57 % [4] |
3: |
|
28 % [2] |
4: |
|
14 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.57
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
57 % [4] |
3: |
|
28 % [2] |
4: |
|
14 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.57
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Umí to dobře vysvětlit. Občas nás nechá, ať si sami najdeme v dokumentaci, jak se určitá funkce má použít.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
Je znát, že do toho vidí.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
Mluvit víc nahlas, ale to se asi nezmění. Musí na začátku lépe specifikovat podmínky na zápočet: za úkoly a za docházku jsou body a při ztrátě 3 bodů už dostáváte mnohem těžší úlohu na zápočet; za každou absenci je ztráta jednoho bodu (s tím nikdo nepočítal, protože formulace 3 dovolené absence naznačuje, že za ně nebude penalizace); při obhajobě zápočtového programu ještě pokládá všem otázky z témat semestru (pokud bylo hodně bodů, tak je otázek málo a jsou základní). Pokud sděluje důležitou organizační věc (např. odpadnutí hodiny), tak to musí velmi zdůraznit, protože si půlka lidí nevšimla, když sděloval, že má odpadnout hodina.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
viac veci vysvetlovať + vysvetlovať ich zrozumiteľnejšiest. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Bylo by fajn mluvit srozumitelněji a více nahlas.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Myslím, že by mohl mluvit trochu víc nahlas. Jinak nemám co bych vytkl.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Rozhodně by měl mluvit víc nahlas. Z většiny cvičení jsme nic neměli, protože jsme ho ani neslyšeli. Výklad by mohl být více srozumitelný.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Mezi náročností úloh je velký skok a přitom je to rozdíl jednoho bodu (jsou 2 skupiny náročnosti A,B), ale někde se hranice udělat musí. Asi se předpokládá, že úlohy vyžadující použití knihoven SQL se budou odevzdávat až po letním semestru a absolvování PRC2, kdy se studenti naučí používat SQL.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
Cvičení byla fajn a obsáhlá, jen mi u některých pojmů chyběl dostatečný popis/vysvětlení.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
V pondělí v 7:30 to bylo na zabití, nedivím se, že u nás spousta lidí odpadla. Pro člověka, který do programování vstoupil až na Jaderce na ZPRO, dost komplikované. Ale to je asi samotným jazykem.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Těžké zápočty, na týden až dva týdny domácí úkoly. Dobré bylo, že člověk nemusel chodit k tabuli.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 2.57
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 57 % [4]: 2
- 3 : 28 % [2]: 3
- 4 : 14 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [2]: velmi obtížný
- 2 : 28 % [2]: obtížný
- 3 : 14 % [1]: středně obtížný
- 4 : 28 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký