Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mušálek Radek Ing. Ph.D. - [17UINZ] Úvod do inženýrství

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1:
70 % [7]
2:
20 % [2]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
50 % [3]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
  • Medián: 1.43
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Sympatičnost, vhodný výběr příkladů a cvičení
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Velice vstřícný a pěkně vše vysvětloval
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Asi nejlepší přednášející. Ukázka laboratoře mi přišla velice inspirující. Zajímavé hodiny. Zajímavé příklady.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Nemám výhrady
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • nevím
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • schopnost studenty zaujmout a jasně vymezit, co je nejdůležitější
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • (Mušálek) Výklad byl chytlavý, dobře vysvětleno. Přednášky super.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Mohlo by být víc věcí k procvičení. Základní pravidla - všechno super, ale k praxi to moc nestačilo.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Technické kreslení mě velmi bavilo a přednášky byly takové odlehčující a přátelské.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Vše v pořádku
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • více času k obsahu této části látky- uplně se nestíha CAD systém
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký