Mušálek Radek Ing. Ph.D. - [17UINZ] Úvod do inženýrství
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
70 % [7] |
2: |
|
20 % [2] |
3: |
|
10 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.01
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Sympatičnost, vhodný výběr příkladů a cvičeníst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Velice vstřícný a pěkně vše vysvětlovalst. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Asi nejlepší přednášející. Ukázka laboratoře mi přišla velice inspirující. Zajímavé hodiny. Zajímavé příklady.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Nemám výhradyst. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
nevímst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
schopnost studenty zaujmout a jasně vymezit, co je nejdůležitějšíst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
(Mušálek) Výklad byl chytlavý, dobře vysvětleno. Přednášky super.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Mohlo by být víc věcí k procvičení. Základní pravidla - všechno super, ale k praxi to moc nestačilo.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Technické kreslení mě velmi bavilo a přednášky byly takové odlehčující a přátelské.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Vše v pořádkust. průměr: neuveden st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
více času k obsahu této části látky- uplně se nestíha CAD systémst. průměr: neuveden st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: 1
- 2 : 33 % [2]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [4]: středně obtížný
- 4 : 33 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký